. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 6016 تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آذر 1394 | 10:09 ق.ظ

بخشدار مرکزی جیرفت:

عملیات اجرایی طر ح جدول گذاری در روستاهای بخش مرکزی به سرعت در حال پیشرفت است ./تصاویر

به گزارش کنارصندل ،نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت گفت: عملیات اجرایی طر ح جدول گذاری در روستاهای بخش مرکزی به سرعت در حال پیشرفت است .   بخشدار مرکزی جیرفت در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی طرح جدول گذاری روستای کلاب صوفیان گفت: عملیات اجرایی طر ح جدول گذاری در روستاهای بخش مرکزی به سرعت در حال […]

به گزارش کنارصندل ،نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت گفت: عملیات اجرایی طر ح جدول گذاری در روستاهای بخش مرکزی به سرعت در حال پیشرفت است .

IMG_4460

 

بخشدار مرکزی جیرفت در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی طرح جدول گذاری روستای کلاب صوفیان گفت: عملیات اجرایی طر ح جدول گذاری در روستاهای بخش مرکزی به سرعت در حال پیشرفت است .

وی اظهار کرد: شوراها و دهیاران بخش مرکزی به عنوان خادم مردم روستا باید از فرصت موجود در راستای عمران و آبادانی این شهرستان و به ویژه روستاها تلاش کنند.

 

IMG_4462

 

وی بیان داشت: اجرای پروژه های عمرانی در روستاها باعث دلگرمی مردم و سبب کاهش مهاجرت روستائیان عزیز به شهرها می شود.

 نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت گفت: دهیاران ما در طرح هادی روستا پروژه محور کار می کنند و این پروژه حتما باید دارای اهمیت و اولویت دار باشد .

نعمتی بیان کرد : با توجه به خرید دستگاه جدول زنی برای شرکت تعاونی ، دهیاران برای جدول گذاری کوچه و معابر اقدام کرده اند و در بیشتر روستاها قبل از عملیات جدول گذاری عملیات تعریض انجام شده است.

وی تصریح :عملیات جدول گذاری تعیین حدود می کند و جلوگیری از تصرف زمین توسط افراد می شود .

 

oooooooooo

 

نعمتی در بحث زیباسازی و مبلمان روستایی گفت: زیباسازی و مبلمان روستایی تاثیر بسیار زیادی در روح و روان انسان ها دارد و می تواند انرژی مثبت بسیار زیادی به عابران دهد.
منصور نعمتی اظهار کرد : بیشترین بودجه را در استان در سال ۹۳ و ۹۴بخش مرکزی جیرفت دریافت کرده است و گفت:دهیاران بخش مرکزی در چهارچوب بودجه پیشنهادی عمل می کنند و مطابق همان بودجه پیشنهادی و پروژه کار می کنند.

IMG_4328 IMG_4329IMG_4478

 

بخشدار مرکزی در پایان گفت: عملیات جدول گذاری مسیر ورودی روستای کلاب صوفیان به طول ۷۰۰ متر آغاز شده است که در صورت تامین بودجه ،فاز دوم آن نیز تا پایان سال اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هفت =