افتتاح سمن خانه دوستداران نشاط و امید جنوب کرمان در شهرستان عنبرآباد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل,  افتتاح سمن خانه دوستداران نشاط و امید جنوب کرمان در شهرستان عنبرآباد با حضور مسئولین صورت گرفت . این سمن با تشکیل ۹ کمیته تخصصی رسما آغاز به کار کرد در  حاشیه افتتاحیه خانه دوستداران نشاط و امید نشت صمییمی مسئولین با اعضای خانه برگزار شد.

 

۰oricn2tsn3ebix70twj

 

محمد حجتی پور فرماندارشهرستان عنبرآباد گفت: بسیار خوشحالم جوانان این شهرستان فعال هستندو امیدوارم این نشست ها به صورت مداوم باشد.

فرماندار عنبرآباد بیان کرد: نقطه نظرات سازنده را بیان کنید ، جایی نقصی دیدید بیان کنید ما از انتقاد سازنده استقبال می کنیم.

وی گفت: هر وقت شور جوانی در کنار تجربه قرار بگیرد کارهای بزرگی می شود انجام داد.

 

p12on581hzzl6mkvsngv

مجید خضری عضو شوراء مرکزی خانه دوستداران نشاط و امید در این نشست ضمن معرفی کمیته ها گفت: سمن ها بازوی دولت هستندو نقش به سزایی در پیشبرد اهداف دولت ها دارند.

خضری بیان کرد: جوانان سرمایه هر کشور هستند،لازمه جامعه قدرتمند حفظ این سرمایه است.

 

۲۳

 

نرجس معناصری دبیر قانونی سمن نیز ضمن برشمردن اهداف این سمن خاطر نشان کرد: جوان هایی که امروز اینجا حضور دارند دغدغه هایشان پیشرفت شهرستان است و امیدواریم از ایده ها و طرح های این جوانان حمایت شود.

معناصری افزود: سمن ها واسطه بین دولت و مردم هستند پس به جوانان اعتماد کنید.

در این نشست کمیته ها خواسته ها، اهداف و نظرات خود را بیان کردند و مسئولین مربوطه با استقبال از آن ها حمایت و همکاری خود را اعلام کردند.

 

انتهای پیام/.