سومین نمایشگاه بزرگ کتاب در جیرفت برگزار می‎شود/سوم دی ماه افتتاحیه نمایشگاه


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: سومین نمایشگاه بزرگ کتاب در منطقه جنوب کرمان به مرکزیت شهرستان جیرفت سوم دی ماه برگزار می‎شود.

IMG_5778

 

به گزارش کنارصندل ،حجت‎الاسلام سید احمد حسینی در جلسه کتابخانه‎ها اظهار داشت: نمایشگاه کتاب معمولاً در سطح مراکز استان‎ها تشکیل می‎شود، اما با توجه به اینکه در این شهرستان اداره کل مستقر است، این امکان فراهم شده است.

 

IMG_5763

 

وی بیان داشت: بر همین اساس سومین نمایشگاه بزرگ کتاب در منطقه جنوب کرمان به مرکزیت شهرستان جیرفت سوم دی ماه با حضور معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‎شود.

حسینی با تأکید بر استمرار برگزاری نمایشگاه‎های کتاب در سطح منطقه تصریح کرد: مطالباتی که مردم در جنوب کرمان در بحث کتاب دارند، جز با راه‎اندازی چنین نمایشگاه‎هایی میسر نیست.

IMG_5766

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: در نمایشگاه سال‌جاری تلاش می‎کنیم تا بیش از ۲۰۰ ناشر در زمینه‎های مختلف علمی، ادبی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، دانشگاهی و … کتاب‎های خود را ارائه کنند.

وی با ابراز تأسف از اینکه زیرساخت‎های لازم در زمینه برگزاری نمایشگاه‎های مختلف آن طور که باید در سطح منطقه وجود ندارد، افزود: برای برگزاری نمایشگاه‎ها باید دستگاه‎های اجرایی مختلف همکاری داشته باشند.

IMG_5765

 

حسینی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد تخفیف در نمایشگاه به خریداران ارائه می‎شود، عنوان کرد: ۲۰ درصد این تخفیف توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۰ درصد توسط ناشران است.

وی محل برگزاری نمایشگاه کتاب را حسینیه شهدا دانست و گفت: مهم‎ترین امر در بحث برگزاری این نمایشگاه اطلاع‎رسانی و تبلیغات گسترده است تا تمام هفت شهرستان جنوبی کرمان حضوری چشمگیر داشته باشند.

IMG_5762

 

حسینی با بیان اینکه همچنین هفته قرآنی در سطح کشور در هشت استان از جمله منطقه جنوب کرمان برگزار می‎شود، خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان در دومین سال تشکیل خود موفق شد، رتبه اول را در سطح کشور کسب کند.

انتهای پیام/.