هفته قرآنی جنوب کرمان از ۲۵ آذرماه آغاز و تا دوم دی ماه ادامه دارد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل ،معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هفته قرآنی در این منطقه از ۲۵ آذر ماه آغاز می‎شود و تا دوم دی ماه ادامه دارد.

 

IMG_5881

 

 سید حسین طیبی عصر دیروز در جلسه کتابخانه‎ها اظهار داشت: در هنگام برگزاری نمایشگاه‎ها انعکاس حضور مردم می‎تواند، آثار مثبت یا منفی برای منطقه رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه ناشران می‎توانند، مروجان فرهنگی غنی منطقه جنوب کرمان باشند، بیان داشت: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که فرهنگ و تمدن بزرگ جیرفت را به کشور بشناسانیم.

 

طیبی تصریح کرد: با توجه به اینکه مطالعه و پژوهش از دغدغه‎های مهم رهبر معظم انقلاب است از مردم منطقه به ویژه دانشگاه‎ها و حوزه‎های علمیه می‌خواهیم حضور جدی در نمایشگاه داشته باشند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از اختصاص یک غرفه به دانشگاه‎های منطقه در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: دانشگاه‎ها می‎توانند، کتاب‎ها، تألیفات استادان و پایان‎نامه‎های دانشجویی خود را در این غرفه به نمایش بگذارند.

 

 

وی همچنین با بیان اینکه غرفه ویژه به کودکان و نوجوانان ایجاد و مسابقات مختلف در بخشی از نمایشگاه‎ کتاب برگزار می‎شود، افزود: هر عصر نیز یک نشست تخصصی با حضور استادان، کارشناسان و متخصصان مختلف منطقه جنوب کرمان برگزار می‎شود.

 

 

طیبی عنوان کرد: از شهرداری و شورای اسلامی شهر انتظار می‎رود، همانند سال‎های گذشته در بحث تبلیغات و اطلاع‎رسانی با این اداره کل همکاری لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در تلاش هستیم تا برگزاری نمایشگاه کتاب در سال‎های آتی استمرار داشته باشد، یک سایت ویژه برای اطلاع‎رسانی در این زمینه راه‎اندازی می‎شود.

 

 

طیبی با اشاره به اینکه همچنین هفته قرآنی در منطقه جنوب کرمان از ۲۵ آذر ماه آغاز می‎شود و تا دوم دی ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در قالب ۳۰ غرفه در محل حسینیه فرهنگیان شهرستان جیرفت برگزار می‎شود.

 

انتهای پیام/.