. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 6828 تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آذر 1394 | 18:54 ب.ظ

دستاوردهای مددجویان زندان جیرفت در نمایشگاه قرآن و عترت

به گزارش سایت کنارصندل, تعداد ۳۰ نمونه از کارهای صنایع دستی مددجویان زندان جیرفت در نمایشگاه قرآن وعترت که با میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار گردید به نمایش گذاشته شد. رییس اداره زندان جیرفت پس از افتتاح این نمایشگاه گفت: زندان جیرفت تمام سعی و تلاش خود را انجام می […]
به گزارش سایت کنارصندل, تعداد ۳۰ نمونه از کارهای صنایع دستی مددجویان زندان جیرفت در نمایشگاه قرآن وعترت که با میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار گردید به نمایش گذاشته شد.
رییس اداره زندان جیرفت پس از افتتاح این نمایشگاه گفت: زندان جیرفت تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهد که مددجویان در زمان محکومیت تحت آموزشهای فرهنگی، هنری، مذهبی و فنی و حرفه ای قرار می گیرند تا در زمان محکومیت نهایت استفاده و بهره را داشته باشند و برای خود آینده ای روشن را رقم بزنند.
حسین برشان گفت: در این نمایشگاه ۳۰ عنوان از آثار مددجویان در زمینه معرق، مشبک، نقاشی، رنگ و روغن و مجسمه سازی به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه به منظور آشنایی عموم مردم با کارها و فعالیتهای قرآنی برگزار گردید و آثاری از ادارات و نهادهای مختلف و همچنین فعالان در زمینه قرآنی از استانهای قم ،مشهد و تهران نیز به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه از ۲۷ آذر تا ۲ دی ماه در حسینیه فرهنگیان جیرفت در حال برگزاری می باشد و در همین زمان آثار برجسته مورد ارزیابی داوران نمایشگاه قرار می گیرد و از نفرات برتر نیز تجلیل بعمل می آید.

IMG_6105
IMG_6107IMG_6104IMG_6106

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − سه =