علی محمد رادمنش برای نویسندگی و کارگردانی نمایش محیطی «به سوی دمشق» تجلیل شد / تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،علی محمد رادمنش برای نویسندگی و کارگردانی نمایش محیطی «به سوی دمشق»در فرهنگسرای ارسباران تجلیل شد.


IMG-20151217-WA0048
نمایش محیطی به سوی دمشق به نویسندگی و کارگردانی علی محمد رادمنش در قالب دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آئین های مذهبی خمسه با موضوع شهدای مدافع حرم در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر از ۱۲ آذرماه اجرای خود را آغاز کرد و در روز ۲۴ آذرماه پایان یافت.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی این سوگواره، نمایش محیطی «به سوی دمشق» داستان حماسه زنان، کودکان، مردان و جوانانی است که در برابر جاه طلبی های و خون خوارترین افراد تاریخ، با بذل جان و مال خویش به دفاع از حریم ایمان، اندیشه و کیان اسلامی خویش می پردازند.

این نمایش به شیوه محیطی و تئاتر فیزیکال در بخش «مدافعان حرم» دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آئین های مذهبی خمسه از ۱۲ الی ۲۴ آذر ماه ساعت ۱۸ در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر اجرا شده است.


IMG-20151217-WA0049
به سوی دمشق، نمایشی است بدون کلام و بر پایه موسیقی، آوا و نوا، و حرکت بازیگران که از مشارکت و حضور مستقیم تماشاگران در اوج رخدادها بهره می برد. در این نمایش بیشتر از حرکت که قدرتمندترین ابزار بیان کننده در آفرینش تئاتر است، استفاده شده تا رویدادها و درون مایه نمایش از طریق هنرهای بصری و آمادگی جسمانی بازیگر به تماشاگر در فضایی که خود نیز جزئی از آن است، انتقال داده شود.

ماجراهای نمایش محیطی به سوی دمشق در یک مکان واحد (یک زائرسرا در مسیر دمشق) رخ می دهند.

عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از؛ بازیگران: فاطمه رادمنش، حمید صدری، امیرعلی قلیپور، احسان خیرمند، محسن نگارستانی، فخرالدین سعادت زاده، محمدرضا ایزدی، محمدحسین اثنی عشری، علی عبدالهی، عدنان محمدی پور، محمد زارع جعفری، محسن پازوکی، محسن پورابولی، ستاره سیاحی، سحر صفریان، نیما رنجبرانی، حسین امانی، یکتا توکلی / طراح حرکت: سارینا شاد/ طراحی فضا و صحنه: حسام حسینی، عباس نورآبادی/ انتخاب موسیقی: علیرضا نصیری/ طراح لباس: مرضیه رادمنش/ نورپردازی: مجید برهانی/ دستیاران کارگردان:آرمان رحمانی زاده، احمد رادمنش/ مدیر صحنه: مهران سیفعلی پور/ منشی صحنه: مریم سیفعلی پور/ عکاس: نگار نمازی/ مدیر تصویربرداری: امیر مهرورزان/طراح پوستر و بروشور: داوود رحیمی


IMG-20151217-WA0051
دومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین‌های مذهبی خمسه با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دبیری علی‌اصغر خسروی از ۵ الی ۲۴ آذر ماه برگزاری شد.