امام جمعه موقت بخش جبالبارز جنوبی در خطبه های نماز جمعه:چه اصولگرا چه اصلاح طلب باید برای آبادانی منطقه جبالبارز گام بردارند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, حجت الاسلام اسحاق حمزه امام جمعه موقت بخش جبالبارز جنوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حق تقوای الهی آن است که بتواند انسان را از لغزش ها نجات بدهد.
وی بیان داشت:تقوا زمینه ساز اتحاد است و اتحاد باعث آبادانی هر منطقه ای می شود.
وی بیان داشت:عده ای ساده لوح در مملکت ما به دنبال تفرقه هستند و هیچ طیفی از آنها حمایت نمی کنند.

وی بیان داشت:هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب برای سربلندی مملکت ما تلاش می کنند و نباید آنها را تخریب نمود.
حجت الاسلام حمزه ادامه داد: در منطقه جبالبارز جنوبی هرگز نباید به حاشیه ها دامن زده شود چه اصلاح طلب و چه اصولگرا باید با یکدلی سبب پیشرفت منطقه شوند.

ایشان اظهار داشت: ما مراتب اعتراض خود را به افرادی که از هم اکنون به دنبال تفرقه هستند اعلام می داریم افرادی که اصلاح طلبان را مخالف رهبری جلوه می دهند که اصلا چنین چیزی نیست و افرادی که اصولگرایان را افرادی تند رو می خوانند واین هم سخن باطلی هست.

ایشان ادامه داد:چه اصولگرا چه اصلاح طلب باید برای آبادانی منطقه گام بردارند و جلوی افراد سود جو را در روزهای حساس انتخابات گرفت.

حمزه بیان داشت:برای اهداف شهر و کشور خود باید گام های مطمئن برداشت چرا که اگر ما اصولگرا هستیم باید تعریف آن را بدانیم و اگر اصلاح طلب هستیم باید معنی اصلاح طلب را هم بدانیم تا سبب تفرقه نشویم ما از مسئولین بخش وسران طوایف که باعث یک دلی دو طیف شده اند بسیار قدر دانی می کنیم وان شاءالله این روند به همین نحو پیش برود

امام جمعه موقت جبالبارز جنوبی در ادامه گفت: متاسفانه ارتش نیجریه با حمله به شیعیان این کشور بسیاری از محبان اهل بیت را قتل عام کردند سوال ما از مجامع بین المللی این است چرا در مقابل کشتار شیعیان سکوت می کنند اما اگر یک یهودی یا مسیحی کشته شود دنیایی ابر قدرت ها آن را محکوم می کرد.

وی بیان داشت :بسته شده پرونده اتهام زنی به مملکت اسلامی ایران موسوم به pmdکه برگ زرینی در تاریخ مملکت جمهوری اسلامی ایران است را گرامی میداریم.

وی بیان داشت:این روند باعث شد دشمن های ما خوار شوند و تلاش دولت مردان در این زمینه ستودنی است تا کسی نتواند به کشور ما خیانت کند و حق مردم مسلمان آن را باطل نماید.

ایشان ادامه داد:صبر و حوصله دولت مردان و رهنمود های رهبری درادامه این راه قابل تشکر است.

وی آغاز نام نویسی کاندیدای خبرگان رهبری را مهم شمرد و بیان داشت:انتخاب این افراد بسیار مهم است پس با شناخت کامل باید نسبت به اقدام آنها دست زد تا موجبات استحکام پایه های نظام را رقم زد.

وی ادامه داد:انتخاب هیئت اجرای انتخابات در جبالبارز جنوبی نشانه اتحاد بزرگان این منطقه بود و بنده صمیمانه از بخشدار جبالبارز جنوبی تشکر می نمایم که سمبل اتحاد این منطقه است.

وی بیان داشت :امروز روز وحدت حوزه ودانشگاه است و این روز را به تمامی این عزیزان تبریک عرض می نمایم.

حجت الاسلام اسحاق حمزه در ادامه اظهار داشت :یکشنبه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)پدر امام زمان (عج)می باشد که این روز را به مسلمانان جهان تسلیت عرض می نماییم و دوشنبه آغاز امامت امام زمان(عج)را به عموم مسلمین تبریک عرض می نماییم.