دکتر صادقی رفت، دکتر امیرمحمودی آمد /تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،در تودیع و معارفه رئیس جدید بیمارستان امام خمینی جیرفت ،دکتر صادقی رفت و دکتر امیرمحمودی به جای وی سرپرست بیمارستان امام خمینی جیرفت شد.

در این آیین از خدمات محمد‌مهدی صادقی تقدیر و ابوالقاسم امیر‌محمودی به عنوان سرپرست بیمارستان امام خمینی جیرفت معرفی شد.

IMG_6476IMG_6417

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت عصر یکشنبه در آیین معارفه رئیس جدید بیمارستان امام خمینی گفت: طرح نظام سلامت بسیاری از طرح‌ها را تغییر داد که این امر استرس به سطوح اداری وارد می‌کرد که مجموعه بیمارستان امام خمینی این دوره را به خوبی پشت سر گذاشتند تا وارد سیستم جدید شدند.

IMG_6449

محمدرضا محمدی‌ساردو بیان داشت: سی‌تی‌اسکن بیمارستان امام خمینی جیرفت مربوط به ۱۲ سال قبل بود که عمر خود را کرده بود و ما را دچار مشکل می‌کرد و دستگاه ام‌.آر‌.آی هم نداشتیم، خوشبختانه با پیگیری و برنامه‌های دیگر مانند ساختمان آموزشی از محل منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حال احداث است.

وی گفت: کارهای انجام نشده بسیاری داریم که باید انجام شود که مواردی در حال انجام است و باید به اتمام برسد که انجام این برنامه‌ها همت تمام سطوح مدیریتی را می‌طلبد.

محمدی‌ساردو خاطرنشان کرد: بیمارستان امام خمینی نکات مهمی دارد که در بخش‌های مختلف می‌تواند تقسیم شود، رئیس بیمارستان باید به آن‌ها رسیدگی و راه حلی برای مشکلات پیدا کند.

وی ادامه داد: سعی کردیم با حداکثر توان مشکلات بیمارستان امام خمینی برطرف شود که بیشتر مشکلات به دلیل نوپا بودن دانشگاه است و به دنبال بالا بردن کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی هستیم.

محمدی‌ساردو عنوان داشت: افراد با استعداد در این دانشگاه زیاد هستند که باید با همکاری مشکلات را به تدریج برطرف کنیم و با توکل بر خدا راه حل پیدا می‌کنیم تا خدمات بهتر و با کیفیت‌تری ارائه شود.

IMG_6447

رئیس سابق بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت نیز در این آیین اظهار داشت: تا پایان سال گذشته بیمارستان امام خمینی جیرفت در بحث اسناد کار انجام دادیم تا با ارسال به موقع این اسناد بیمارستان سرپا باشد که انجام این مهم طول کشید تا وضعیت ارسال اسناد از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بهبود یابد.

IMG_6421

 

محمد‌مهدی صادقی با بیان اینکه اعتبار‌سازی بیمارستان امام خمینی جیرفت سال گذشته برگزار شد که امیدواریم با این اقدام بیمارستان به درجه یک ارتقاء یابد، تصریح کرد: طرح تحول سلامت به خوبی در بیمارستان امام خمینی جیرفت اجرا شد که دستاوردهای قابل توجهی هم داشته است.

 

IMG_6460 IMG_6461 IMG_6468 IMG_6454 IMG_6456 IMG_6448 IMG_6433 IMG_6428 IMG_6486 IMG_6483 IMG_6474 IMG_6476 IMG_6481

 

انتهای پیام/.