سومین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان در جیرفت گشایش یافت/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل، پیش از ظهر امروز سومین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان با ۲۵ هزار عنوان کتاب در جیرفت گشایش یافت.

IMG_7062 IMG_7063

 

این نمایشگاه از امروز سوم دی ماه تا ۹ دی ماه سال‌جاری در محل حسینیه شهدای جیرفت در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

حجت‌الاسلام سید احمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: ۲۰۰ ناشر در این نمایشگاه شرکت دارند که بیش از ۲۵ هزار عنوان کتاب را در ۱۶۰ غرفه ارائه می‌کنند.

 

وی بیان داشت: در این نمایشگاه کتاب، ۲۰۰ میلیون تومان بُن کتاب برای استفاده عموم مردم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که شامل ۲۰ درصد تخفیف از وزارت فرهنگ و ارشاد و ۱۰ درصد تخفیف ناشران است.

IMG_7066 IMG_7067 IMG_7073 IMG_7069 IMG_7071 IMG_7075 IMG_7076 IMG_7078 IMG_7080

حسینی ضمن تقدیر از ناشران شرکت‌کننده در این نمایشگاه و توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منطقه جنوب کرمان خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵ هزار عنوان کتاب برای سلیقه‌های مختلف در این نمایشگاه برای علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام/