. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 7340 تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دی 1394 | 04:57 ق.ظ

با همت مردم و خیرین در بخش اسماعیلی:

دو باب مدرسه ۵ کلاسه عشایری افتتاح و عملیات اجرایی یکی از آنها آغاز شد / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،با همت مردم و خیرین در بخش اسماعیلی دو باب مدرسه ۵ کلاسه افتتاح و عملیات اجرایی یکی از آنها آغاز شد.      سلیمانی رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان صبح دیروز در افتتاح دبستان سه کلاسه امام موسی کاظم(ع) روستای احمد آباد اسفندیاری از توابع بخش اسماعیلی جیرفت […]

به گزارش سایت کنارصندل ،با همت مردم و خیرین در بخش اسماعیلی دو باب مدرسه ۵ کلاسه افتتاح و عملیات اجرایی یکی از آنها آغاز شد.

   IMG_7481IMG_7447

 

سلیمانی رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان صبح دیروز در افتتاح دبستان سه کلاسه امام موسی کاظم(ع) روستای احمد آباد اسفندیاری از توابع بخش اسماعیلی جیرفت با تقدیر و تشکر از آقای ابری ،خیر مدرسه ساز گفت :
مدرسه سه کلاسه امام موسی کاظم(ع) روستای احمد آباد اسفندیاری با همت والدین دانش آموزان و آقای ابری خیر مدرسه ساز که مبلغ ۱۰۰ ملیون ریال کمک کردند ساخته و امروز افتتاح می شود.

وی همچنین اشاره ای به خدمات ارزنده خیر مدرسه ساز کرمانی پهلوان عطا احمدی کرد و گفت : این خیر از مال دنیا چیزی ندارد ولی ۲۵۰ مدرسه در سطح استان ساخته است و اخیرا هم یک سالن چندمنظوره ورزشی برای آموزش و پرورش عشایری به ابعاد ۲۴۰ مترمربع احداث می کند.

سلیمانی از تصویب اساسنامه مدارس عشایری خبرداد و بیان کرد : ۱۷ مصوبه در بخش های مالی و تامین منابع انسانی به صورت مستقل اجرا می شوند و آموزش و پرورش عشایری برای اولین بار در شاخص های منطقه محروم کشور قرار گرفته است.

IMG_7472

در ادامه آقای محمدعلی ابری از خیرین مدرسه عشایری روستای احمد آباد اسفندیاری گفت:پول خیر باید حلال باشد و با احداث مدرسه قطعه ای از بهشت را برای خود بسازید.

ابری خطاب به دانش آموزان گفت:سعی کنید اگر می خواهید در زندگی موفق باشید هیچ وقت نماز و حجاب را فراموش نکنید، درس بخوانید و وقتی موفق شدید در روستایتان خدمت کنید

وی تصریح کرد: ساختن مدرسه یک بعد دارد اما نگهداری از آن سخت تر است و در نگهداری مدرسه تان کوشا باشید.

IMG_7438 IMG_7456 IMG_7490 IMG_7507 IMG_7492 IMG_7494 IMG_7495 IMG_7509IMG_7517

 

همچنین احمد امینی روش فرماندار جیرفت در آغاز عملیات اجرایی مدرسه دو کلاسه امام سجاد(ع) روستای فتح اباد که به کمک خیرین ساخته می شود گفت: در شهرستان جیرفت حدود ۲۷۰ فضای آموزشی غیراستاندارد و غیر قابل استفاده است
وی افزود: دست همه خیران مدرسه ساز را می بوسم و تقاضا دارم که از استان و کشور فاصله بگیرند و به مناطق دورافتاده و محروم بیایند تا با احداث مدرسه زمینه نشاط و شادی را مناطق محروم فراهم کنیم.

IMG_7521 IMG_7512 IMG_7535 IMG_7538

انتهای پیام/.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =