. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 7489 تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | 13:51 ب.ظ

دکتر جهانگیری،کارآفرین برتر ایران:

جیرفت دارای فرصت های بیکرانی است که به دلایل مختلف از قطار تکنولوژی و فرصت های جهانی جا مانده است

به گزارش سایت کنارصندل ، علی اصغر جهانگیری صبح دیروز در حاشیه همایش توسعه فرهنگ کارآفرینی، گفت: جیرفت دارای فرصت های بیکرانی است که به دلایل مختلف از قطار تکنولوژی و فرصت های جهانی جا مانده است.   وی افزود: مهم ترین مشکل این مردمان زحمتکش، نداشتن مشاور خوب و الگویی مناسب است؛ لذا همگی […]

به گزارش سایت کنارصندل ، علی اصغر جهانگیری صبح دیروز در حاشیه همایش توسعه فرهنگ کارآفرینی، گفت: جیرفت دارای فرصت های بیکرانی است که به دلایل مختلف از قطار تکنولوژی و فرصت های جهانی جا مانده است.

 

IMG_7602

وی افزود: مهم ترین مشکل این مردمان زحمتکش، نداشتن مشاور خوب و الگویی مناسب است؛ لذا همگی تلاش می کنند در ارگان های دولتی جذب و استخدام شوند که یک تفکر اشتباه است.

علی اصغر جهانگیری با اشاره به اینکه هدف این همایش، چگونگی ایجاد اشتغال زایی، است، ابراز داشت: خیلی از همایش ها صرفا تئوری هستند، خروجی ندارند؛ از طرف دیگر بسیاری از همایش ها با فرهنگ بومی ما همخوانی ندارد.

وی تصریح کرد: مشاغل خرد بر خلاف اسم شان، می توانند به صورت کلان و تشکیلاتی بزرگ شوند؛ به عنوان نمونه مشاغل خانگی الگوی قرن ۲۱ هستند.

IMG_7627

 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اوقات فراغت در خانواده ها فرصت بسیار مناسبی جهت کارآفرینی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: از موانع اشتغال و کارآفرینی می توان به دانشگاه ها اشاره کرد که بسیار کهنه عمل می کنند و علم بی عمل را ترویج می دهند.

علی اصغر جهانگیری بیان داشت: بزرگترین مشکل امروز کارآفرینی و اشتغال زایی، نداشتن مشاور و الگوی مناسب است.

IMG_7632 IMG_7631 IMG_7638 IMG_7611 IMG_7625 IMG_7629 IMG_7589 IMG_7599 IMG_7581

 

پایان پیام/

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =