. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 7486 تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | 13:40 ب.ظ

امام جمعه جیرفت:

قداست در کار و رضایت پروردگار باید در همه فعالیت ها، مد نظر کارآفرینان باشد

به گزارش سایت کنارصندل ،حجت الاسلام رضا کرمی پور صبح دیروز در همایش توسعه فرهنگ کارآفرینی گفت: متاسفانه تحصیل کرده های ما منتظر کار پشت میزی و استخدامی هستند، در صورتی که این رویکردی اشتباه و مانعی بر سر راه کارآفرینی است.   وی با اشاره به اینکه یک کارآفرین باید چه شاخص هایی را […]

به گزارش سایت کنارصندل ،حجت الاسلام رضا کرمی پور صبح دیروز در همایش توسعه فرهنگ کارآفرینی گفت: متاسفانه تحصیل کرده های ما منتظر کار پشت میزی و استخدامی هستند، در صورتی که این رویکردی اشتباه و مانعی بر سر راه کارآفرینی است.

IMG_7605

 

وی با اشاره به اینکه یک کارآفرین باید چه شاخص هایی را در نظر داشته باشد، افزود: قداست در کار و رضایت پروردگار باید در همه فعالیت ها، مد نظر کارآفرینان باشد.

نماینده ولی فقیه در جیرفت بیان داشت: شغل و فعالیتی که یک کارآفرین انتخاب می کند، باید در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات آنان باشد و از طرف دیگر رضایت والدین در این امر شرط هست که باید حاصل شود.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه اشتغالزایی باید چهار فصل باشد، اظهار داشت: کار باید زیربنایی باشد لذا با رعایت شرایط ذکر شده، هر شخصی می تواند یک کارآفرین موفق باشد.

IMG_7627

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 4 =