مردم با حماسه ۹ دی سیلی محکمی بر دهان فتنه گران و دشمنان زدند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، حجت الاسلام رضا کرمی پور پیش از ظهر ( ۹ دی ) به مناسبت « حماسه ۹ دی » در میان سیل انبوه مردم ولایی جیرفت با اشاره به اینکه فتنه دارای معانی مختلفی است، خاطرنشان کرد: « مصیبت های اجتماعی » یکی از این معانی است که مصداق آن عدم پیروی از مقام معظم رهبری مدظله العالی است.

 

IMG_7910

 

وی افزود: خداوند متعال می فرماید اگر فتنه ای خنثی نشود عذاب الهی شامل همه فتنه گران می شود؛ لذا باید از فتنه پرهیز کرد.

نماینده ولی فقیه در جیرفت با اشاره به حدیث حضرت علی علیه السلام، بیان داشت: در زمان فتنه نباید خود را در اختیار فتنه گران قرار داد چراکه از موقعیت شما سوء استفاده می کنند.

به گفته وی بعد از ۶ سال همچنان برخی ها تشخیص نداده اند که اتفاق سال ۸۸ یک فتنه بود که از قبل برنامه ریزی شده بود چراکه فتنه نفاق می آورد و نفاق کفر مستور است.

امام جمعه جیرفت اظهار داشت: با افراد حق شناخته نمی شود بلکه باید حق را شناخت سپس پیروی از حق و حقیقت کرد.

وی بیان داشت: به گوش خودم شنیدم که می گفتند فتنه و سران فتنه ای نبود؛ کسانی که چنین باوری دارند اگر در زمان حضرت علی علیه السلام حضور داشتند یا در جمع اصحاب معاویه بودند.

IMG_7934

 

حجت الاسلام رضا کرمی پور با بیان اینکه دشمنی ما با آمریکا به ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ بر می گردد، تصریح کرد: دشمنی علنی آمریکا با ایران از ۲۲ بهمن سال ۵۷ شروع شده است.

نماینده ولی فقیه در جیرفت افزود: حضرت امام رضوان الله علیه قسم جلاله یاد کردند که من با دولت موقت موافق نبودم، رییس جمهور را نیز به ما تحمیل کردند اما به رای مردم احترام گذاشتند.

وی ادامه داد: در سال ۶۸ به ظاهر حضرت امام رضوان الله علیه از دنیا رفت اما راه و یاد ایشان در میان ما تا همیشه خواهد بود؛ سپس دشمنان با مذاکرات خود تصمیم گرفتند هر ۱۰ سال یک توطئه و فتنه را انجام دهند.

امام جمعه جیرفت اظهار داشت: در سال ۷۸ علیه جایگاه رهبری و نظام فتنه ای به راه انداختند اما با درایت رهبری و حضور مردم در صحنه به شکست انجامید.

به گفته وی ۱۰ سال بعد یعنی در سال ۸۸ مردم حضور بسیار باشکوهی در انتخابات داشتند و ۸۵ درصد مردم پای صندوق ها آمدند که در دنیا بی سابقه است اما دشمنان و فتنه گران شیرینی این حضور را تلخ کردند.


حجت الاسلام کرمی پور افزود: فتنه گران در روز عاشورا با بی احترامی به هیات های مذهبی و حسینیه ها دیگر صبر مردم را سر آوردند و مردم با حماسه ۹ دی سیلی محکمی بر دهان فتنه گران و دشمنان زدند.

 

IMG_7880

 

حجت الاسلام رضا کرمی پور گفت: فتنه گران با شعارهای خود اصل نظام را نشانه گرفته بودند، از طرف دیگر شبهه ایجاد می کنند که چرا به سوریه و غزه کمک می کنید! این در حالی است که امروز مرز جمهوری اسلامی ایران در سوریه و لبنان هست لذا دشمنان نمی توانند هیچ چشم طمعی به نظام ما داشته باشند.

وی ابراز داشت: ما در مذاکرات هسته ای امتیازات زیادی به دشمن داده ایم؛ مگر آمریکا نگفت مذاکرات هسته ای و برجام را قبول دارد اما همانطور که مطّلع هستید آمریکا برجام را نقض کرد لذا باید مراقب تحرّکات دشمن بود.

نماینده ولی فقیه در جیرفت تاکید کرد: کسانی که در فتنه سکوت کردند، شورای نگهبان نباید آنها را تایید کند و از ورود آنان در صحنه های مختلف نظام جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که شورای رهبری را مطرح می کنند بدانند مردم تا اندازه ای صبر دارند و اگر همچنان به حرف های خود ادامه بدهند، با مردم روبرو هستند و آنان را رسوای عام و خاص خواهند کرد.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: اگر بخواهیم نگرانی مردم برطرف شود، مسئولین باید مشکل گرانی را حل کنند؛ قدرت خرید مردم بسیار پایین آمده است، به گفته مقام معظم رهبری مدظله العالی نباید مسئله گرانی را به خارج ارتباط دهیم و باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را نصب العین خود قرار بدهیم.

 

حجت الاسلام رضا کرمی پور افزود: هرکس که مورد تایید شورای نگهبان باشد و مردم نیز او را انتخاب کرده باشند، نماینده همه مردم است.

IMG_7989

انتهای پیام/.