. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 7332 تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 دی 1394 | 05:05 ق.ظ

در ثبت نام از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی:

نمره بیست برای فرماندار و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت

  به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،در ثبت نام از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی ،احمد امینی روش فرماندار و محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت نمره بیست گرفتند.   در ثبت نام برای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی جیرفت و عنبرآباد ۱۰ نفر ثبت نام کردند که یک نفر از آنها در […]

IMG_7002

 

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ،در ثبت نام از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی ،احمد امینی روش فرماندار و محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت نمره بیست گرفتند.

 

در ثبت نام برای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی جیرفت و عنبرآباد ۱۰ نفر ثبت نام کردند که یک نفر از آنها در تهران و ۹ نفر دیگر با مراجعه به فرمانداری جیرفت با ارائه مدارک ثبت نام کردند.

 

که در روزهای ثبت نام از کاندیدهای مورد نظر ، کارکنان فرمانداری جیرفت بخصوص فرماندار و معاون سیاسی اجتماعی ،با التزام به اخلاق اسلامی ، رعایت اصل ادب ونزاکت ، رفتار توام با گشاده رویی، سعه صدر ، متانت و احترام ویژه به استقبال کاندیدها و همراهانشان در جلوی فرمانداری می رفتند و با خوش آمدگویی آنها را تا محل ثبت نام همراهی و همچنین بعد از ثبت نام آنها را تا جلوی درب بدرقه می کردند و احترام ویژه ای به همراهان کاندیدها داشتند،که این حرکت ارزشی و مدیریت صحیح آنها جای بسی تقدیر دارد و نمره بیست مردم و کاندیدها را در پی داشت.

احمد امینی روش فرماندار و محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت در این چند روز نشان دادند که مردم می توانند روز به روز بیشتر به این مجموعه اعتماد کنند و مطمئنیم که با انتخاباتی سالم و دور از حاشیه در هفتم اسفند هم از این مردم نمره بیست خواهند گرفت.

و امیدواریم در کنار هم با حضور پرشور در محل های رأی گیری برای سرنوشت سرزمینمان تصمیم بگیریم و کسی که دلسوز و خدمتگزار خوبی برایمان باشد به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که از حق این مردم که پیشینه ای به بلندای تاریخ بشریت دارند دفاع کند، هر چند که در بین کاندیدهای ثبت نام کننده خداراشکر این روحیه هست و خواهد بود.

 

به امید پیروزی مردم شریف جیرفت و عنبرآباد در هفتم اسفندماه

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هشت =