پیام فرماندار جیرفت درپی شهادت آیت الله نمر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰%۲۰۱۰

 

به گزارش سایت کنارصندل ، احمد امینی روش فرماندار جیرفت با انتشار پیامی با تسلیت شهادت آیت الله نمر روحانی برجسته شیعه جنایت رژیم آل سعود را محکوم کرد. وخاطرنشان کرد :شعله نهضت اسلامی، فراتر از تصور حکام منطقه است.

 

در پیام تسلیت فرماندارجیرفت آمده است: با غم و اندوه بسیار خبر اعدام مجاهد آیت الله شیخ نمرباقرالنمر به دست جاهلیت این زمان و همدستان صهیونیستش را شنیدیم. این مجاهد که گناهی مرتکب نشده و تنها دلیل آن دفاع از حقوق مشروع ملت مسلمان عربستان است.

 

احمد امینی روش افزود:قطرات خون مطهر شیخ نمر، نه تنها دل های تمامی مسلمانان جهان، بلکه همه انسان های آزاده دنیا را در غم و اندوه فرو برد.

 

فرماندارجیرفت شهادت این روحانی عالیقدر که سخنی جز اجرای عدالت نداشت و حتی از مبارزه مسلّحانه هم پرهیز داشت و تنها از طریق منطق و راه های مسالمت آمیز درپی احقاق حق بود، پرده ای دیگر از چهره خشن و بی منطق و داعش پرور آل سعود را برملا کرد

 

وی در این پیام افزوده است: این عالم جلیل القدر و مجاهد نستوه، پس از مرارت های فراوان و فشار و رنج اسارت و شکنجه در زندان های مخوف رژیم ستمگر آل سعود، جان خویش را در راه عزت و شرف اسلام، انسانیت و تعالی کلمه طیبه توحید و اقامه قسط و داد فدا کرد و صفحه زرین و افتخار آفرین دیگری را بر تاریخ جهادی شیعه اضافه کرد.

 

در بخش دیگری از این پیام آمده است امیدوارم تمامی شخصیت ها و محافل مستقل جهانی با محکوم نمودن این جنایت دردناک رسالت الهی خود را در راستای مقابله با ظلم و ستم بیدادگاه های وهابی و فاشیستی قرن بیست و یکم انجام دهند تا جلادان از خدا بی خبر در آینده نتوانند امثال آن جنایت های فجیع را درباره دیگر بی گناهان تکرار نمایند.

در پایان مغفرت و رضوان الهی را برای این شهید والامقام از خداوند سبحان مسئلت دارم.

 

انتهای پیام/.