طرح بازدید سرزده از دفاتر نشریات در حال اجراست


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, در راستای ساماندهی نشریات جنوب استان کرمان طرح بازدید سرزده از دفاتر نشریات, توسط خانه مطبوعات جنوب استان کرمان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آغاز شده است.

 

IMG-20160104-WA0015

در نخستین روز اجرای این طرح رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان, مدیر خانه مطبوعات و نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی, از دفاتر نشریات جنوب شرق به مدیرمسئولی اسلام نیک نفس و نگین جنوب به مدیر مسئولی محمد سلطانی بازدید بعمل آوردند.

بختیار مجاز رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب استان کرمان در این بازدید ضمن بیان اهداف این طرح گفت: این اقدام باعث می شود که نشریات به دنبال تجهیز منابع داخلی در راستای کیفیت بخشی به مطالب تولیدی خود باشند.

مجاز گفت: در این بازدیدها اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در صورت وجود مشکل  نسبت به انجام وظیفه ذاتی خود اقدام خواهد کرد.

بختیار مجاز همچنین گفت: از مهمترین نیازهای یک نشریه ایجاد و راه اندازی دفتر به لحاظ دسترسی آسان ارباب رجوع می باشد که باید در اولویت مجموعه مدیریتی نشریات قرار گیرد.

IMG-20160104-WA0017

در این بازدید سه ساعته مدیر خانه مطبوعات جنوب کرمان نیز گفت: بازدیدهای سرزده از دفاتر نشریات می تواند در رتبه بندی جایگاه نشریات کمک زیادی به ما کند که البته هدف ما حرکت دادن نشریات به جایگاه واقعی آنان است.

هدایت پیرنیا مدیر خانه مطبوعات هم با بیان اینکه متاسفانه خیلی از نشریات فاقد دفتر هستند گفت: متاسفانه برخی از نشریات متناسب با جایگاه رسانه از امکانات بهره مند نیستند.

پیرنیا افزود: خانه مطبوعات نتایج بازدیدها را بصورت مکتوب به مدیران مسئول اعلام می نماید که در صورت وجود مشکل نسبت به رفع آن اقدام کنند.

IMG-20160104-WA0018