. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 7723 تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 | 07:13 ق.ظ

درمحل حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان جیرفت

اعتراض مردم دارالولایه به اعدام آیت‌الله شیخ نمر/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،عصر دیروز جمعی کثیری از طلاب، بسیجیان و مردم شهر جیرفت در اعتراض به اعدام آیت‌الله شیخ نمر‌ باقر‌النمر رهبر شیعیان عربستان در محل حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان تجمع کردند و اعتراض شدید خود را اعلام نمودند. در این اعتراض پلادکارها و بنرهایی با عناوین «جیره‌خور آمریکا نابود باید […]

به گزارش سایت کنارصندل ،عصر دیروز جمعی کثیری از طلاب، بسیجیان و مردم شهر جیرفت در اعتراض به اعدام آیت‌الله شیخ نمر‌ باقر‌النمر رهبر شیعیان عربستان در محل حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان تجمع کردند و اعتراض شدید خود را اعلام نمودند.

در این اعتراض پلادکارها و بنرهایی با عناوین «جیره‌خور آمریکا نابود باید گردد»، «آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود حامی تروریسم»، «مرگ بر اسرائیل، آمریکا و آل‌سقوط» و همچنین با مضامین انتقاد از عملکرد «آل‌سعود خبیث» به چشم می‌خورد.

«مرگ بر سعودی مزدور آمریکایی»، «مرگ بر آل‌سعود خائن»، «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر انگلیس»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «حزب‌الله می‌میرد، سازش نمی‌پذیرد» و «فریاد هر آزاده هیهات من‌ الذله» از جمله‌ شعارهایی است که تجمع‌کنندگان فریاد می‌زدند.

IMG_8411

حجت‌الاسلام حمیدرضا نادری استاد حوزه علمیه امام صادق(ع) جیرفت در این آیین اظهار داشت: مسئولان آل‌سعود آیت‌الله شیخ نمر‌ باقر‌النمر را طی یک حکم ناعادلانه و به جرم دفاع از اعتقاداتش و امر به معروف و نهی از منکر به اعدام محکوم کردند و این کار احمقانه را انجام دادند و این عالم شیعه را به شهادت رساندند.

وی بیان داشت: آل‌سعود بدانند، خون شیعه با خون کربلا گره خورده است و شیعه تا خون در رگ دارد، هیچ زمان اجازه نمی‌دهد، در هیچ جای دنیا مظلومی مورد ظلم قرار گیرد.

نادری با بیان اینکه دنیا بداند، ایران اسلامی سپاه پاسداران خود را با این انگیزه که زمینه‌ساز ظهور است، ایجاد کرده است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به ایران نیست و در هر جا انقلابی اسلامی بود، این سپاه متعلق به آنجا است و این مهم آرمان امام راحل و شعار مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: اگر رهبر انقلاب اسلامی لازم بداند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این آمادگی را دارد، طی ۴۸ ساعت آل‌سعود و بزرگ‌تر از آن را با خاک یکسان کند.

نادری ادامه داد: این‌ها فکر می‌کنند با قطع رابطه با ایران می‌توانند، زهر چشم از کشور ایران بگیرند و عربستان نمی‌تواند، جایگاه ایران را درک کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند «بدون تردید دست انتقام الهی گریبان سعودی‌ها را خواهد گرفت» و آل‌سعود باید بدانند خون بی‌گناه این عالم به سرعت اثر می‌گذارد.

 

IMG_8356 IMG_8346 IMG_8343 IMG_8339 IMG_8363 IMG_8368 IMG_8342 IMG_8373 IMG_8380 IMG_8384 IMG_8396 IMG_8404 IMG_8417 IMG_8421 IMG_8432IMG_8416

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =