نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد اعلام شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل،نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد اعلام شد.

 

احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در این خصوص به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس گفت: نتایج اعلام نظر شورای نگهبان ظرف امروز به اطلاع نامزدهای انتخاباتی مورد نظر خواهد رسید .

 

وی افزود: یک نفر از ۹ نفر ثبت نام شده در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد رد صلاحیت ، ۳ نفر عدم احراز صلاحیت و مابقی تائید صلاحیت شدند.

 

وی گفت:داوطلبان احراز صلاحیت نشده می‌توانند برای ارائه شکایت خود از ۲۷ تا ۲۹ دی‌ماه جاری به محل دریافت شکایات دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان مستقر در فرمانداری شهرستان کرمان که به عنوان محل تقدیم اعتراض در کل استان مشخص شده به آدرس خیابان عدالت روبه‌روی بانک ملی مرکزی مراجعه کنند.

 

فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: طبق قانون شورای نگهبان در مجموع برای زمان اعتراض و رأی گیری حدود ۲۰ روز فرصت گذاشته که بررسی و نتایج را اعلام کند.

 

امینی روش همچنین با اشاره به اعلام رسمی خبر رفع تحریم ها و به فرجام رسیدن برجام بیان داشت: با تلاش های تیم مذاکره کننده و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهور پنجره جدیدی رو به ملت ایران باز شد و اکنون دوره و برهه زمانی جدیدی را تجربه خواهند کرد.

 

وی افزود:ملت ما به پشتوانه خون شهدا قادر است سخت ترین معضلات را حل و فصل کند و با توجه به اعلام رفع تحریم ها امیدواریم بزودی مشکلات مردم ایران که لیاقت بیش از وضع موجود را دارند مرتفع گردد.

 

بر اساس این خبر،از بین ۹ کاندیدای مجلس دهم،آقایان اعظمی،زادسر،عارفی،کمالی پور و خانم دانشی از طرف شورای نگهبان صلاحیت آنها اعلام شد و۱ نفر نیز رد صلاحیت و سه نفر دیگر عدم احراز صلاحیت شدند.

 

انتهای پیام/.