. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 8459 تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 | 05:25 ق.ظ

فرماندار عنبرآباد به مناسبت دهه فجر:

دردهه فجراسلام تولدی دوباره یافت /پروژه های قابل افتتاح درعنبرآباد بیش از۹۰طرح و۳ طرح آماده کلنگ زنی

به گزارش سایت کنارصندل ،محمد حجتی پور گفت: دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. وی بیان داشت: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و […]

به گزارش سایت کنارصندل ،محمد حجتی پور گفت: دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

Picture 075

وی بیان داشت: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.

فرماندار عنبرآباد خاطرنشان کرد: تا قبل ازپیروزی انقلاب اسلامی در ایران نظام اسلامی وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم به شکل “سلطان و رعیت”بود که بر اساس آن پادشاهان احساس می‌کردند،فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته اند.

وی در ادامه با اشاره به نقش سرنوشت ساز معمار کبیر انقلاب افزود: حضرت امام رضوان الله تعالی علیه به واسطه ی قدرت ایمان و اخلاص و مدیریت مبتنی بر دفاع از حقوق مردم مظلوم در برابر کفر و استبداد سلسله ی معیوب و سراسر ظلم ستمشاهی را قطع کرده و نقطه ی عطفی در تاریخ ایران بوجودآورد.

حجتی پور نقش مهم مردم را نیز در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران مهم خواند و اظهار داشت: تاریخ گواه این مدعاست که مردم همواره صاحبان این انقلاب و نظام بوده و هرکجا که ارزشهای دینی و ملی و عقیدتی این کشور در معرض خطر قرار گرفته و یا توسط برخی دچار سستی و تزلزل گردیده اند،تا پای جان خود از ارزشها دفاع کرده که تقدیم هزاران شهید ، آزاده و جانباز گواه این مدعاست.

وی افزود: دهه ی فجر فرصتی مناسب برای انعکاس خدمات صورت گرفته در راستای رفع محرومیت ها و خدمتگزاری برای مردم است.

فرماندار عنبرآباد در ادامه از آمادگی تمامی دستگاه ها و نهادهای شهرستان برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسمات ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در عنبرآباد از طریق برگزاری آیین های مختلف فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی، صنعتی،عمرانی و…و همچنین فراهم سازی زمینه آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم با آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای این نظام الهی از جمله مهمترین اهداف مدنظر است که انشاء الله بتوانیم در این خصوص به خوبی انجام وظیفه نماییم.

حجتی پور در پایان تعداد پروژه های قابل افتتاح در شهرستان عنبرآباد را بیش از ۹۰طرح و همچنین تعداد طرح های آماده کلنگ زنی را ۳ طرح در زمینه های مختلف: عمرانی، بهداشتی ، کشاورزی ،صنعتی، راهسازی ،توسعه شبکه برق و رفع افت ولتاژ،احداث سکنه روستایی توسط کمیته امداد،چندین طرح هادی در روستاهای بخش مرکزی و جبالبارز جنوبی و… دانست و گفت: این طرح ها و پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۶میلیارد و ۳۱۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان دراین شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهارده =