. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 8468 تاریخ انتشار : یکشنبه 11 بهمن 1394 | 07:52 ق.ظ

فرماندار جیرفت به مناسبت دهه فجر خبر داد:

۱۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان در جیرفت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

  به گزارش سایت کنارصندل ، احمد امینی‌روش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر بهانه‌ای برای جمع‌بندی، تبیین و ارائه بخشی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است، اظهار داشت: تعداد ۱۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف در سطح شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی […]

۰۱۷۰

 

به گزارش سایت کنارصندل ، احمد امینی‌روش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر بهانه‌ای برای جمع‌بندی، تبیین و ارائه بخشی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است، اظهار داشت: تعداد ۱۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف در سطح شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

 

 

وی بیان داشت: تعداد ۹۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های کشاورزی، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، برق، تأمین زیرساخت‌های بخش خصوصی‌ و سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسند.

امینی‌روش با اشاره به طرح‌هایی که در ایام‌الله دهه‌فجر کلنگ‌زنی می‌شوند، تصریح کرد: تعداد ۲۰ پروژه نیز در بخش عمران روستایی، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نگاه داخلی و درون سازمانی زمینه حضور بخش خصوصی طی دو سال و نیم اخیر‌ فراهم شده است، گفت: در قالب مثلث توسعه اقتصادی نیز تعداد ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان از مجموع ۱۱۸ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان جیرفت از مشارکت بخش خصوصی در احداث زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر و عنوان کرد: با مشارکت بخش خصوصی و حمایت دولت پروژه‌های قابل توجه‌ای در ایام‌الله دهه‌فجر افتتاح می‌شوند که از جمله این موارد کارخانه قند و شکر، سه سردخانه نگهداری انواع میوه، گاز اکسیژن‌ و کارخانه کنسانتره آهن است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است، ابراز داشت: خدمت به مردم در مقابل آن همه ایثار و جانفشانی که برای حفظ این انقلاب انجام داده‌اند، کمترین کاری است که مسئولان باید به آن افتخار کنند‌.

امینی‌روش با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مرهون مبارزات انقلابیون با رهبری حضرت امام خمینی(ره) است و اکنون نیز پرچم اقتدار و عزت آن به دست رهبر فرزانه انقلاب است، ادامه داد: مردم در هر شرایطی در دفاع از نظام و انقلاب سنگ‌تمام گذاشته‌اند که نشان از مردم‌سالاری دینی انقلاب اسلامی دارد.

منبع :فارس

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 16 =