نواخته شدن زنگ انقلاب / افتتاح سه طرح عمرانی در بخش مرکزی / طرح ساماندهی قبور شهدای امیرآباد نظریان


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) با حضور مسولین شهرستان در مدرسه شهیدطیاری شهرستان عنبرآباد به دست مادر شهید نوزایی نواخته شد.

 

مهران سنجری مدیریت آموزش و پروش شهرستان عنبرآباد در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون  دلاوری های شهداء وملت  غیور ایران است.

 

 زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) با حضور مسولین شهرستان در مدرسه شهیدطیاری شهرستان عنبرآباد به دست مادر شهید نوزایی نواخته شد.

 

مهران سنجری مدیریت آموزش و در مراسم نواختن زنگ انقلاب گفت:امام خمینی (ره ) در ۱۲بهمن ۱۳۵۷  بعد از پانزده سال تبعید و دوری و مبارزه با رژیم ستمگر پهلوی به میهن بازگشت .

 

 

مدیریت آموزش وپروش شهرستان عنبرآباد نیز در مراسم نواختن زنگ انقلاب گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون  دلاوری های شهداء وملت  غیور ایران است.

 

سنجری بیان کرد: این روزها روزهایی ماندگار است و دهه فجر فرصت بازنگری در آرمان هاست . مدیریت آموزش و پرورش افزود:  وقتی امام آمد پلیدی و سیاهی از ایران رخت بربست و این انقلاب ،انقلاب سیاسی نبود یک انقلاب مردمی بود که امروز انقلاب ما به تمام دنیا صادر شده است.

 

سنجری در پایان افزود : باید در این برهه که ناتوی فرهنگی ما را تهدید می کند باید راه و کلام امام راحل را فراموش نکنیم و با اتکا به  ایمان و پشتوانه علمی جلوی این شبیخون فرهنگی را بگیرم.

 

به مناسب آغاز دهه فجر ۳طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی عنبرآباد افتتاح شد

 

محمد حجتی پور فرماندار عنبرآباد در حاشیه این افتتاحیه ها گفت: روکش آسفالت جاده نظم آباد به طول ۶کیلومتر آماده بهره برداری است.

حجتی اظهار داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۷میلیارد از محل اعتبارت ملی آماده استفاده است .

 

حجتی بیان کرد : طرح آسفالت جاده چهل منی به طول ۴کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۵میلیارد ریال افتتاح و آماده بهره برداری است. تا تردد مردم به سهلوت انجام پذیرد.

 

فرماندار عنبرآباد  همچنین در حاشیه افتتاح طرح هادی  روستای امیرآباد نظریان گفت: طرح هادی روستای امیرآباد نظریان  که توانست اولین شهرستانی باشد قیر رایگان را برای آسفالت ۶هزار متر مربع جذب کند .

 

وی افزود: این طرح با اعتبار ۲۰۰میلیون ریال افتتاح شد که ۱۵هزار متر زیر سازی این طرح بوده است.

 

کلنگ ساماندهی قبور ۴شهید روستای امیرآباد نظریان به زمین زده شد.

 

کلنگ طرح ساماندهی قبور شهدای امیرآباد نظریان با حضور مسولین و خانواده شهداء به زمین زده شد.

 

کریمی رییس بنیاد شهید و امورایثارگری شهرستان عنبرآباد گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۸۰میلیون ریال در مرحله اجرا در می آید.

کریمی بیان داشت : برای تکمیل ساماندهی قبور شهدای امیرآباد ۱۰۰میلیون تومان اعتبار لازم است که ۲۸میلیون  آن با پشتکارفرماندار آماده است برای ساماندهی قبور شهداء روستای امیرآباد.

 

کریمی افزود: تا کنون از ۲۶گلزار شهدای عنبرآباد ۲۴گلزار شهداء به طور کامل ساماندهی شده است.

 

 

انتهای پیام/.