امام جمعه جیرفت: عظمت انقلاب اسلامی ایران در جهان تحول عظیمی ایجاد کرده است /تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،امام جمعه جیرفت گفت: عظمت انقلاب اسلامی ایران در جهان تحول عظیمی ایجاد کرده است و امام خمینی (ره) قدرت اسلام و انقلاب اسلامی را برای جهانیان به تصویر کشاند.

۱۳۹۴۱۱۱۲۰۰۰۷۳۵_PhotoL

 حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور پیش از ظهر دیروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه عشایری قلم‌چی این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای ما فواید و برکات زیادی دارد که یکی از فواید آن قرآن است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی بعضی فرزندان ما که هنوز به سن ورود به مدرسه نرسیدند، حافظ قرآن هستند و این از برکات انقلاب اسلامی است و دانش‌آموزان ما در مسابقات کشوری حفظ، قرائت و تفسیر قرآن رتبه‌های برتر را کسب می‌کنند.

کرمی‌پور خاطرنشان کرد: باید بیشتر برای آموزش قرآن تلاش کنیم و هم دانش‌آموزان، والدین و معلمان در این زمینه تلاش کنند و باید به جایی برسیم که تمام افراد جامعه قرآن را فرا گیرند و با قرآن مانوس شوند.

۱۳۹۴۱۱۱۲۰۰۰۷۳۸_PhotoL

امام جمعه جیرفت بیان داشت: باید والدین و خانواده‌ها از قرآن بلد نبودن فرزندان خود ناراحت شوند و در این زمینه تلاش کنند و بحث آموزش قرآن را جدی بگیریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی این ارزش را برای ما به ارمغان آورد و قرآن را به ما معرفی کرد و ارزش آن در جامعه اسلامی شناخته شده است و خواندن قرآن در خانه‌ها سفارش شده است و این ارزش بزرگی است.

کرمی‌پور عنوان کرد: مواهبی که قرآن و انقلاب اسلامی برای ما دارد را باید پاس بداریم و قبل از انقلاب اسلامی کشور ما در بسیاری از زمینه‌ها عقب بود و در بعضی شهرهای استان که معادن داشتیم خارجی‌ها حضور داشتند و به چشم حقارت به ما نگاه می‌کردند و ما را نوکر خودشان قبول نداشتند و حق توحش دریافت می‌کردند.

وی ابراز داشت: امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی سربازان آمریکایی که وارد حریم آبی ما می‌شوند، پاسداران انقلاب اسلامی آنها را به اسارت در می‌آورند در صورتی که رئیس‌جمهور آمریکا در نطق سالانه‌اش می‌گوید هیچ‌ کسی در هیچ جایی از دنیا حق تعرض به آمریکا و نیروهای آمریکایی را ندارد و پاسداران انقلاب اسلامی با عظمت این انقلاب ملوان‌های آنها را دستگیر می‌کنند.

۱۳۹۴۱۱۱۲۰۰۰۷۳۹_PhotoL

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: اکنون عظمت انقلاب اسلامی ایران در جهان تحول عظیمی ایجاد کرده است و دانش‌آموزان به خوبی این مسئله را درک کرده و مدنظر قرار دهید و امروز این عظمت انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

کرمی‌پور عنوان داشت: خداوند این برکات را به واسطه انقلاب اسلامی به ما داده است و امام خمینی (ره) قدرت انقلاب اسلامی را برای جهانیان به تصویر کشاند.

وی یادآور شد: امروز آمریکا از هیچ کشوری به ویژه کشورهای اروپایی و روسیه که بمب اتم دارند وحشت ندارد، اما از جمهوری اسلامی ایران که بمب اتم ندارد و نمی‌سازد وحشت دارد به دلیل اینکه این اسلام واقعی است و رهبری این کشور رهبری واقعی جامعه اسلام است.

کرمی‌پور گفت: باید قدر ولایت و رهبری را بدانیم و آمریکا از جایگاه ولایت و رهبری جمهوری اسلامی و جایگاهی که امام خمینی(ره) به جهان معرفی کرده است وحشت دارد.

منبع :فارس
انتهای پیام/.