بخشدار مرکزی جیرفت: با تعامل و همکاری هر هدفی محقق خواهد شد و امنیت زمینه ی آسایش و آرامش مردم است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، بعد از ظهر دیروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پاسگاه انتظامی خاتون آباد بخشدار مرکزی گفت:با تعامل و همکاری هر هدفی محقق خواهد شد و امنیت زمینه ی آسایش و آرامش مردم است.

IMG_0221

نعمتی با تبریک و گرامی داشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی بیان کرد: از اهداف نظام جمهوری اسلامی برقراری امنیت قشر مستضعف بوده است .

وی افزود: من شروع کارم فرهنگی است و همیشه این اعتقاد را داشته ام که با تعامل و همکاری هر هدفی محقق خواهد شد و در برنامه های کاری ما همیشه این تعامل و همکاری وجود دارد و پاسگاه ها و کلانتری هایی که در حوزه کاری ما می باشند این را تایید می کنند.

بخشدار مرکزی اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در بخش مرکزی داشته ایم اما همیشه پاسگاه های انتظامی را حمایت کرده ایم و امنیت سرلوحه کارمان بوده است.

وی افزود: اعتقاد دارم که اگر امنیت نباشد هیچ چیز نیست و امنیت بیس سرمایه گذاری است و زمینه ی آسایش و آرامش مردم است.

نعمتی تصریح کرد: پاسگاه انتظامی خاتون آباد از بزرگترین و وسیع ترین حوزه های پاسگاه انتظامی است و در واقع با وجود کمتر از ۲۰۰ روستا که در بخش مرکزی است و به علاوه ۲۲ روستا هم از بخش اسماعیلیه هم در این حوزه است باید امنیت این روستاها را برقرار کنیم.

وی افزود: خوشبختانه روستاهایی که از نظر امنیتی مشکل دارند انگشت شمارند و از آنجایی که بحث امنیت یک بحث اساسی است در این بحث هر چه کار کنیم کم است.

نعمتی با تشکر و قدردانی از زحمات چندساله جناب سروان بهزادپور و همچنین معارفه جناب سروان منصوری به عنوان رئیس جدید پاسگاه خاتون آباد گفت: این دو بزرگوار هر دو پتانسیل بالایی در بحث برقراری امنیت دارند و امیدواریم همیشه سالم و موفق باشند.

IMG_0233 IMG_0230IMG_0271 IMG_0270 IMG_0276

بخشدار مرکزی جیرفت در پایان از زحمات و تلاش های جناب سرهنگ سعیدی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/.