افتخارما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا است/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، به مناسبت دهه مبارک فجر، امام جمعه ، فرماندار وجمعی از مسئولین شهرستان عنبرآباد به دیدار با خانواده معظم شهدا رفتند.

 

Picture 981

 

به مناسبت دهه مبارک فجرامام جمعه،فرماندار ،معاون سیاسی فرمانداری،بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد شهید شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر،به دیدار با خانواده معظم شهدا رفتند.

محمدحجتی پور فرماندار عنبرآباد در حاشیه این دیدارها ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان داشت: توجه و احترام به مقام شهدا و خانواده های آنان وظیفه ی همگانی است.

 

Picture 986

وی افزود : شهدا با خون پاک خود و مجاهدت و جانفشانی های خود ،اقتدار و امنیت کشور را ثبت کرده و پیشرفت امروز مملکت را مدیون خون شهدا هستیم.

 

حجتی پور خانواده شهدا را نور چشم و دیده دانسته و افزود:بزرگداشت و تکریم شهدا و ایثارگران ، تکریم همه خوبی ها و بزرگواری ها است.

Picture 991

حجه الاسلام سالاری امام جمعه عنبرآباد نیز در این دیدارها گفت:افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می کنیم .

وی خاطرنشان کرد: بالاترین درجه ای که خداوند به یک انسان می دهد شهادت است که البته فقط نصیب بندگان مخلص خداوند می شود.

Picture 990

 

گفتنی است طی این دیدارها، مسئولین شهرستان به دیدار با خانواده شهید شهریار حمزه ای و خانواده معظم شهیدان رضا و محمد شیخ حسینی در روستای امیرآباد نظریان از توابع بخش مرکزی رفتند.

Picture 993

Picture 997 Picture 1010

انتهای پیام/.