افتتاح ۵ طرح صنعتی به همراه جایگاه سوخت پردیس در جیرفت /تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، هم‌زمان با سومین روز دهه‌ مبارک فجر انقلاب، پنج طرح صنعتی با ۷۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و همچنین جایگاه سوخت پردیس در شهرستان جیرفت به بهره‌برداری رسید.

IMG_0325

در این آیین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان، فرماندار جیرفت، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

محمود اسکندری‌نسب رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این زمینه اظهار داشت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۳ میلیارد ریال وارد فاز اجرایی شدند و برای ۶۷ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کردند.

وی عنوان کرد: این طرح‌های شامل سردخانه ۲ هزار تنی، کارخانه تولید گاز اکسیژن، واحد تولید انواع پوشاک، کارخانه تولید قند و شکر و کارخانه تولید انواع شوریجات و روغن زیتون است.

IMG_0384

IMG_0333

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اظهار کرد: طرح‌های فوق در مجموع مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات از منابع وجوه اداره شده این سازمان و سایر بانک‌ها استفاده کرده‌اند.

اسکندری‌نسب با اشاره به نخستین کارخانه گاز اکسیژن جنوب کرمان در شهرک صنعتی شماره یک جیرفت خاطرنشان کرد: این مجموعه قابلیت تولید ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب گاز اکسیژن و نیتروژن را دارد و برای پنج نفر اشتغال ایجاد می‌کند و راه‌اندازی این طرح از نیازهای منطقه جنوب استان بود و اکسیژن مورد استفاده در بیمارستان‌ها و بخش‌های صنعتی این منطقه را فراهم می‌کند.

IMG_0392IMG_0396

وی با اشاره به در آئین افتتاح کارخانه قند و شکر جیرفت ابراز داشت: ۱۶ میلیارد ریال برای احداث این کارخانه که شش هزار تن محصول را در سال تولید و برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند، هزینه شده است.

IMG_0416IMG_0417 IMG_0426 IMG_0437

اسکندری‌نسب با اشاره به افتتاح کارخانه شوریجات و روغن زیتون با ظرفیت تولید سالانه سه هزار و ۹۰۰ تن گفت: برای احداث این کارخانه ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده و زمینه اشتغال ۱۳ نفر را به صورت مستقیم ایجاد می‌کند.

حسین سعیدی معاون صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان نیز در حاشیه این آیین با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر اظهار داشت: امروز سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی با ظرفیت دو هزار تن به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: برای احداث این سردخانه ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است و زمینه اشتغال ۲۰ نفر را ایجاد می‌کند.

IMG_0339 IMG_0367 IMG_0373

سعیدی با اشاره به افتتاح مجتمع تولید پوشاک الماس جنوب در جیرفت تصریح کرد: برای احداث این واحد تولیدی پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و سالانه هشت هزار دست لباس را تولید می‌کند.

معاون صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خاطرنشان کرد: مجتمع تولید پوشاک الماس جنوب برای ۱۴ نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

IMG_0448 IMG_0457 IMG_0458 IMG_0459 IMG_0462 IMG_0319 IMG_0465

افتتاح مجتمع بین راهی پردیس در کیلومتر ۱۵ محور جیرفت – کهنوج

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های جنوب کرمان عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح این طرح خدماتی در جمع خبرنگاران گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع توسط بخش خصوصی احداث شده است.

کوروش جهانبخش ادامه داد: برای احداث این مجتمع شامل مراکز تجاری، رستوران و جایگاه سوخت ۲۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

وی بیان کرد: این مجتمع برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی گفت: جایگاه عرضه سوخت این مجتمع شامل هشت نازل بنزین و هشت نازل گازوئیل می باشد که سوخت موردنیاز خودروها و کامیون های محور ترانزیتی هرمزگان را تامین می کند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های جنوب کرمان افزود: در حال حاضر پنج مجتمع خدمات بین راهی در جنوب کرمان فعال و هشت مجتمع دیگر در دست احداث است که امروز یکی از آنها مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: به منظور ایمن سازی ورودی این مجتمع یک محور فرعی با اعتبار دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال احداث شده تا از بروز هر گونه حادثه ای جلوگیری شود.

IMG_0377

 IMG_0337

انتهای پیام/.