. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 8691 تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | 04:52 ق.ظ

دادستان عمومی و انقلاب کرمان بیان کرد:

رسالت رسانه ها و مطبوعات همانند رسالت حضرت زینب‌(س) در حادثه کربلا است

به گزارش سایت کنارصندل ،عصر روز پنج شنبه ،دادخدا سالاری در نشست‌ هم‌اندیشی با اصحاب رسانه جنوب کرمان با بیان اینکه رسالت مطبوعات همانند رسالت حضرت زینب‌(س) در حادثه کربلا است، اظهار داشت: رسانه‌ها باید پا جای گام‌های حضرت زینب‌(س) بگذارند و در راستای فرهنگ اسلامی‌ گام بردارند. دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت:فضاهای مجازی […]

به گزارش سایت کنارصندل ،عصر روز پنج شنبه ،دادخدا سالاری در نشست‌ هم‌اندیشی با اصحاب رسانه جنوب کرمان با بیان اینکه رسالت مطبوعات همانند رسالت حضرت زینب‌(س) در حادثه کربلا است، اظهار داشت: رسانه‌ها باید پا جای گام‌های حضرت زینب‌(س) بگذارند و در راستای فرهنگ اسلامی‌ گام بردارند.

IMG_0537

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت:فضاهای مجازی و از جمله سایت‌های خبری توسط دستگاه‌های قضایی، انتظامی، امنیتی و پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود.

وی با اشاره به رصد فضای مجازی توسط دستگاه‌های مختلف بیان کرد: فضای مجازی به صورت شبانه‌روزی توسط دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی رصد می‌شود.

سالاری تصریح کرد: سه قاضی دادگستری کرمان نیز وضعیت سایت‌های خبری را رصد کنند و بعضی تذکرات در راستای تخلفات انتخاباتی نیز داده شده است.

IMG_0536

وی با اشاره به اینکه تعداد ۸۳ سایت بدون مجوز و غیرمجاز در استان کرمان وجود دارد، خاطرنشان کرد: سایت خبری بدون مجوز مانند نشریه بدون مجوز است که فعالیت‌های هر دو آن‌ها غیرقانونی است، البته دیدگاه ما رفع مشکل مجوز سایت‌های خبری و تسریع در روند صدور مجوز آن‌ها است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه تعدادی از سایت‌های خبری در سطح استان موفق به اخذ مجوز فعالیت شده‌اند، ابراز داشت: تعدادی دیگر هم با ارائه مستندات در شرف اخذ مجوز هستند و اقدامات اولیه را انجام داده‌اند.

سالاری با اشاره به اینکه نگاه ریاست دادگستری استان و مجموعه دستگاه قضایی به سایت‌های خبری بستن آن‌ها نیست، افزود: اگر جایی عناوین مجرمانه‌ای بوده وارد عمل شده‌ایم و دیدگاه رئیس کل دادگستری به مطبوعات علمی و فرهنگی است و این‌گونه نیست که بخواهند، مطبوعه‌ای بسته شود.

IMG_0527 IMG_0507 IMG_0546

دادستان عمومی و انقلاب کرمان همچنین از نگاه و توجه مطلوب رئیس کل دادگستری استان کرمان به منطقه جنوب کرمان تقدیر کرد.

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پنج =