بهره برداری از هفت طرح در شهرک صنعتی جیرفت /تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

هفت طرح در شهرک صنعتی جیرفت به بهره برداری رسید.

IMG_0204

به گزارش سایت کنارصندل ،چهار طرح اقتصادی و سه طرح عمرانی در شهرک صنعتی شهرستان جیرفت با حضور معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به بهره برداری رسید.

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران روز چهارشنبه در آیین افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی جیرفت گفت: این طرح با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی به مدت یک سال اجرا شد.

IMG_0209 IMG_0213

فتحعلی محمدزاده افزود: با اجرای این طرح روزانه ۲۵۰ متر مکعب آب تصفیه می شود که این آب قابلیت مصرف در بخش کشاورزی و صنعتی را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اسنان کرمان هم در آیین بهره برداری از طرح آسفالت معابر شهرک صنعتی گفت: ۵۰ هزار متر مربع آسفالت و ۶۵ هزار متر مربع زیرسازی این معابر انجام شده است.

مجید غفاری افزود: اعتبار این طرح ۲۰ میلیارد ریال است که در شش ماه به بهره برداری رسیده است.

IMG_0234

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی جنوب کرمان هم در آیین بهره برداری از گلخانه شهرک صنعتی جیرفت گفت: این گلخانه به منظور تامین نهال مورد نیاز فضای سبز شهرک های صنعتی جنوب کرمان ایجاد شده است.

یحیی مالکی افزود: گلخانه شهرک صنعتی جیرفت به مساحت ۴۵۰ مترمربع با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

IMG_0243

فرماندار جیرفت نیز در آیین افتتاح نمایندگی ایران خودرو جاودانی گفت: این نمایندگی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با ظرفیت خدمات دهی ۱۵۰ خودرو در روز می باشد.

احمد امینی روش افزود: نمایندگی ایران خودرو جاودانی برای ۶۰ نفر از بومیان این منطقه اشتغالزایی انجام داده است.

وی با اشاره به افتتاح سردخانه ۱۲۰۰ تنی شاهرخی گفت: این سردخانه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

فرماندار جیرفت بیان کرد: سردخانه دو هزار و ۵۰۰ تنی کریمی افشار نیز با اشتغالزایی چهار نفر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

IMG_0215 IMG_0218 IMG_0219 IMG_0228 IMG_0245 IMG_0246 IMG_0248

منبع:ایرنا
انتهای پیام./