. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 8890 تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 بهمن 1394 | 08:13 ق.ظ

فرماندار جیرفت:

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان مستقل شد

به گزارش سایت کنارصندل ،سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان مستقل شد. فرماندار جیرفت گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان از بهمن امسال مستقل از مرکز کرمان مشغول فعالیت شد. احمد امینی روش روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این سازمان با همکاری معاونت علمی و فناوری […]

به گزارش سایت کنارصندل ،سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان مستقل شد.

IMG_1063

فرماندار جیرفت گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان از بهمن امسال مستقل از مرکز کرمان مشغول فعالیت شد.

احمد امینی روش روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این سازمان با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمان، رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و فرماندار جیرفت مستقل شد.

وی بیان کرد: وظیفه این سازمان ساماندهی فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و ارتقای بهره وری این بخش است.
فرماندار جیرفت گفت: بزرگترین سرمایه این منطقه نیروی انسانی تحصیلکرده و خوش فکر است.

وی با بیان اینکه سرمایه پایدار برای هر منطقه نیروی انسانی آن است افزود: شهرستان جیرفت هشت دانشگاه دارد که در این دانشگاه ها ۲۰ هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند.

وی اظهار کرد: فضا بایستی برای حضور نیروهای تحصیلکرده در بخش کشاورزی فراهم شود تا متناسب با نیاز منطقه مشکلات را برطرف کنند.

امینی روش گفت: کار علمی باید در جامعه نهادینه شود تا بتواند تاثیر خود را در منطقه ایجاد کند.

IMG_1060

وی افزود: در گردهمایی های مختلف از اعضای نظام مهندسی کشاورزی باید دعوت شود و به این قشر باید اعتماد کرد تا شاهد تاثیر این بخش در کشاورزی باشیم.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه دیده گاهای متفاوت وقتی به نقد و چالش کشیده شود خروجی آن یک کار ایده آل است تصریح کرد: دولت نگاه ویژه ای به زیرساخت ها دارد و راه اندازی فرودگاه، گمرک، استاندارد و اداره کل پایانه های جنوب کرمان برخی از مصادیق توجه دولت به زیرساخت ها در این منطقه است.

وی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان بایستی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای خود تعریف کند و مجموعه دستگاه های اجرایی از این برنامه ها حمایت کنند تا گامی مفید در این زمینه برداشته شود.

IMG_0538

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان هم گفت: این سازمان چهار هزار عضو حقیقی و حقوقی دارد که شامل فارغ التحصیلان بخش کشاورزی در تمامی گرایش ها و مقاطع تحصیلی است.

محسن افروز افزود: وظیفه این سازمان استفاده از ظرفیت های بخش کشاورزی و ساماندهی فارغ التحصیلان این بخش است.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =