در جشن انقلاب شادی و نشاط مددجویان زندان جیرفت دیدنی بود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم جشن با شکوهی با حضور قاضی محترم ناظر زندان ،مسئول عقیدتی سیاسی گردان ۴۱۹ ثارالله ،اصحاب رسانه و کارکنان و جمع کثیری از مددجویان زندان جیرفت در سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار و در این مراسم شادی و نشاط مددجویان چند برابر شد.
IMG_7566
رئیس اداره زندان جیرفت در این خصوص گفت تمامی دستاورد های ما مرهون این انقلاب و بنیانگزار جمهوری اسلامیمی باشد.
حسین برشان افزود در این انقلاب به مددجویان نیز احترام خاصی گذاشته می شود و زندانیان از کرامت انسانی و حقوق شهروندی مانند سایر افراد جامعه برخوردار می باشند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدف از حبس مددجویان اصلاح و تربیت مددجویان می باشد.
وی خاطر نشان کرد وحدت و یکپارچگی ملت را مشت محکمی بردهان اسکبار دانست  و زمانی که اراده افراد قوی  و محکم باشد هیچ نیروی نمی تواند در برابر آن قرار گیرد و با وجود سختی ها مقاوم و محکم تر می شود.
مسئول عقیدتی سیاسی  گردان ۴۱۹ در این مراسم گفت این انقلاب نتیجه اراده آهنین ملت دانست که بارهبری امام خمینی (ره)نظام ظلم و ستم را در هم کوبیدند.
حجه الاسلام موسوی با استناد به آیات وروایات افزود سرچشمه تمام خطاها و اشتباهات دنیا می باشد و بایستی انسانها گول زر و زیور دنیا را نخورند و به فکر سعادت اخروی خویش باشند.
رییس زندان در پایان یادآور شد به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسمات ویژه ای از جمله جشن برای مددجویان نسوان ،برگزاری جشنواره ورزشی،برگزاری مسابقات هنری و مقاله نویسی ،وزیارت گلزار شهدای گمنام  برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم و در این اداره برگزار گردیده است.
تلاوت قرآن مجید ،پخش سرود جمهوری اسلامی به صورت اجرای زنده،اجرای تئاتر توسط گروه هنری وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد ،اجرای موسیقی شاد ،شعر خوانی و موسیقی محلی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.