. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 9043 تاریخ انتشار : دوشنبه 26 بهمن 1394 | 10:08 ق.ظ

به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

همایش پیاده روی خانوادگی،همراه با برنامه های شاد و متنوع در روستای باغبابوئیه برگزار شد/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همایش پیاده روی خانوادگی در روستای باغبابوئیه از توابع بخش مرکزی جیرفت برگزار شد.   نعمتی ،بخشدار مرکزی جیرفت در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: در این همایش که به انگیزه نکوداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار […]

به گزارش سایت کنارصندل ، به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همایش پیاده روی خانوادگی در روستای باغبابوئیه از توابع بخش مرکزی جیرفت برگزار شد.

 IMG_7736IMG_7750

نعمتی ،بخشدار مرکزی جیرفت در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: در این همایش که به انگیزه نکوداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد شرکت کنندگان مسیر سه کیلومتری انتهای روستای باغبابوئیه را تا گلزار شهدای همین روستا طی کردند.

 منصور نعمتی ،ترغیب و تشویق شهروندان به ورزش همگانی برای تامین سلامت جسمی و روحی را از اهداف این همایش عنوان کرد.

وی افزود: این راهپیمایی خانوادگی، جوایز خوبی نظیر کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس ، و از طرف اداره ورزش و جوانان انواع وسایل ورزشی و هدایای مختلف به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد و خرسندیم که مردم این روستا از این برنامه جمعی استقبال درخور توجهی کردند.

نعمتی با تشکر و قدردانی از تعامل، همکاری و همدلی خوب مردم در امور روستا و کارهای عمرانی گفت: خداراشکر کارهای عمرانی خوبی به زودی در این روستا صورت می پذیرد و تاکنون نیز آزادسازی جاده اصلی این روستا که کار خطرآفرین و مشکلی بود انجام شده است و همچنین در حال زیرسازی و تعریض بیشتر برای آسفالت کوچه ها و معابر نیز هستیم.

IMG_7812

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت نیز ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: با همکاری بخشداری مرکزی و دهیاران دو روستای کلاب سفلی و باغبابوئیه یک مکان به اداره ورزش و جوانان معرفی کنند تا ما یک خانه ورزش را در این روستا تجهیز کنیم تا جوانان خوب و ورزشکار این دو روستا از امکانات ورزشی بیشتری استفاده کنند.

IMG_7723 IMG_7756 IMG_7752 IMG_7777 IMG_7800 IMG_7817

این همایش به همت بخشداری مرکزی ، اداره ورزش و جوانان جیرفت ، دهیاری و شورای اسلامی روستای باغبابوئیه برگزار شد.

 

انتهای پیام/.

 

 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + یک =