همایش پیاده روی خانوادگی،همراه با برنامه های شاد و متنوع در روستای باغبابوئیه برگزار شد/تصاویر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همایش پیاده روی خانوادگی در روستای باغبابوئیه از توابع بخش مرکزی جیرفت برگزار شد.

 IMG_7736IMG_7750

نعمتی ،بخشدار مرکزی جیرفت در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: در این همایش که به انگیزه نکوداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد شرکت کنندگان مسیر سه کیلومتری انتهای روستای باغبابوئیه را تا گلزار شهدای همین روستا طی کردند.

 منصور نعمتی ،ترغیب و تشویق شهروندان به ورزش همگانی برای تامین سلامت جسمی و روحی را از اهداف این همایش عنوان کرد.

وی افزود: این راهپیمایی خانوادگی، جوایز خوبی نظیر کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس ، و از طرف اداره ورزش و جوانان انواع وسایل ورزشی و هدایای مختلف به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد و خرسندیم که مردم این روستا از این برنامه جمعی استقبال درخور توجهی کردند.

نعمتی با تشکر و قدردانی از تعامل، همکاری و همدلی خوب مردم در امور روستا و کارهای عمرانی گفت: خداراشکر کارهای عمرانی خوبی به زودی در این روستا صورت می پذیرد و تاکنون نیز آزادسازی جاده اصلی این روستا که کار خطرآفرین و مشکلی بود انجام شده است و همچنین در حال زیرسازی و تعریض بیشتر برای آسفالت کوچه ها و معابر نیز هستیم.

IMG_7812

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت نیز ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: با همکاری بخشداری مرکزی و دهیاران دو روستای کلاب سفلی و باغبابوئیه یک مکان به اداره ورزش و جوانان معرفی کنند تا ما یک خانه ورزش را در این روستا تجهیز کنیم تا جوانان خوب و ورزشکار این دو روستا از امکانات ورزشی بیشتری استفاده کنند.

IMG_7723 IMG_7756 IMG_7752 IMG_7777 IMG_7800 IMG_7817

این همایش به همت بخشداری مرکزی ، اداره ورزش و جوانان جیرفت ، دهیاری و شورای اسلامی روستای باغبابوئیه برگزار شد.

 

انتهای پیام/.