. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9116 تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 بهمن 1394 | 10:18 ق.ظ

در مانور سنجش میزان آمادگی کاربران انتخابات

فرماندار جیرفت: تا امروز اعلام می کنم همه امکانات برای یک انتخابات سالم و پرشور مهیا است/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، ظهر امروز فرماندار جیرفت از زیرساخت های کمیته فناوری انتخابات شهرستان جیرفت بازدید نمود و میزان آمادگی کاربران انتخابات را مورد بررسی قرار داد.     امینی روش هدف از برگزاری مانور را سنجش میزان آمادگی کاربران انتخابات دانست و افزود: هدف از برگزاری این مانور را سنجش میزان آمادگی کاربران […]

به گزارش سایت کنارصندل ، ظهر امروز فرماندار جیرفت از زیرساخت های کمیته فناوری انتخابات شهرستان جیرفت بازدید نمود و میزان آمادگی کاربران انتخابات را مورد بررسی قرار داد.

 

IMG_8299

 

امینی روش هدف از برگزاری مانور را سنجش میزان آمادگی کاربران انتخابات دانست و افزود: هدف از برگزاری این مانور را سنجش میزان آمادگی کاربران انتخابات و بررسی و آزمایش زیرساخت های مورد نیاز از جمله شبکه های فناوری اطلاعات وارتباطات بیان کرد.

 

 

امینی روش در ادامه اضافه کرد: ۲۱۳ کاربر انتخاباتی در شهرستان جیرفت در حال آموزش هستند که  ۷۹ تن از آن ها در شهر جیرفت و بقیه در بخش ها در روز انتخابات به کار گیری می شوند.

 

IMG_8297

 

وی به تیم مهندسی  که در رأس گروه فناوری قرار دارند یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع در پالایش نیروها حداکثر دقت را داشته و افراد توانمند با کارآمدی بیشتری که مسلط و متخصص باشند به کار گیری شود ، چرا که کار این گروه از همه امورات حساس تر و ثانیه ای خطا پذیرفته نمی شود.

 

 

وی افزود: تا امروز اعلام می کنم همه امکانات برای یک انتخابات سالم و پرشور مهیا است و می طلبد نیروهای این بخش با جدیت بیشتری بیاموزند و کار کنند تا هفتم اسفند همه ی ما یک انتخابات که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد برگزار نماییم.

 

IMG_8285

 

وی تصریح کرد: پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند امسال درسراسر کشور برگزار خواهد شد و امیدواریم که مردمان همیشه در صحنه شهرستان جیرفت و عنبرآباد ،بار دیگری حماسه ای به یادماندنی را با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق های رای خلق کنند.

 

IMG_8290 IMG_8309

فرماندار جیرفت در پایان از مهندس شریف مقدم ، مهندس سیدی و تیم مهندسی فناوری انتخابات و همه کاربران تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =