. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 9203 تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اسفند 1394 | 14:51 ب.ظ

دردوره توجیهی عوامل شعب اخذ رأی:

فرماندار جیرفت: نباید ما آخرت خودمان را فدای دنیا دیگران کنیم/ حق الناس را رعایت کنید

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح امروز فرماندار جیرفت دردوره توجیهی عوامل شعب اخذ رأی که در سالن ابرار برگزار شد گفت: نباید ما آخرت خودمان را فدای دنیا دیگران کنیم/ حق الناس را رعایت کنید .   فرماندار جیرفت در ابتدا با تشکر صمیمانه از اعضای عوامل شعب اخذ رأی بیان کرد: از شما […]

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح امروز فرماندار جیرفت دردوره توجیهی عوامل شعب اخذ رأی که در سالن ابرار برگزار شد گفت: نباید ما آخرت خودمان را فدای دنیا دیگران کنیم/ حق الناس را رعایت کنید .

IMG_8935

 

فرماندار جیرفت در ابتدا با تشکر صمیمانه از اعضای عوامل شعب اخذ رأی بیان کرد: از شما عزیزان که برای دو انتخابات مهم در هفتم اسفندماه در پیش رو داریم اعلام همکاری کرده اید، به سهم خودم و به طور ویژه از همه شما صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

 

وی با عرض تسلیت شهادت دخت نبی اکرم (ص) گفت: امیدوارم خداوند به همه ی ما توفیق دهد که از ادامه دهندگان راه ائمه و شهدا باشیم.

 

امینی روش یادآور شد : مردم در پیروزی انقلاب نقش اساسی ایفا کردند و در سایه رهنمود های حضرت امام (ره) این مردم همیشه در صحنه آمدند و نقش اساسی و کیفی را در پیروزی انقلاب ایفا کردند .

 

وی افزود: هیچکس نمی تواند نقش مردم را در پیروزی انقلاب نادیده بگیرد و در همین راستا نظام مقدس جمهوری اسلامی در ادامه روندش طی ۳۷ سال گذشته نقش ویژه ای را به مردم اعطا کرده است.

 

فرماندار جیرفت اظهار کرد: مردم در صحنه های مختلف پای نظام ، انقلاب و امام و رهبری ایستادند .

 

IMG_8920

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب فتنه ها و توطئه های داخلی ، بحث جنگ تحمیلی ، دوران سازندگی و هزاران تهدید و بحران که از سوی استکبار و ایادی بر این مردم تحمیل شد ، اما مردم عزیز نشان دادند ، هیچوقت صحنه را ترک نمی کنند و لذا می شود گفت که مردم در پیروزی انقلاب و ادامه و استمرار انقلاب نقس اساسی و کلیدی را بر عهده داشتند.

 

 

امینی روش افزود: در همین راستا در سی و چند انتخابات گذشته هم علی رغم همه ی تهدیداتی را که دشمنان نظام و استکبار با آن شبکه ها ماهواره ای داشتند ، اما ذره ای بر اراده مردم اثر نگذاشت و مردم در همه ی صحنه ها حضور داشتند خصوصا در بحث انتخابات و امروز هم ما مطمئن هستیم که مردم در آزمونی که در هفتم اسفند ماه برگزار می شود نمره قابل قبولی و در واقع همان نمره بیست را به خودشان اختصاص خواهند داد.

 

 

فرماندار جیرفت تصریح کرد: در حوزه انتخابات چند بحث است ، اولین بحث وظیفه و رسالت ما به عنوان مجریان انتخابات ،سلامت انتخابات است.

 

 

وی افزود:تجربه های گذشته نشان داده است حرف اول و آخر را در انتخابات مردم می زنند و مردم در انتخابات نیاز به قیوم ندارند .

 

IMG_8922

وی گفت:امروز کسی در انتخابات به مردم أمر و نهی کند در واقع به شعور انخاباتی مردم توهین کرده است چرا که در طی این ۳۷ سال مردم نشان دادند که خداراشکر به شعور و عقل سیاسی رسیده اند.

 

 

امینی روش بیان کرد:وظیفه مجریان و دولتمردان زمینه برگزاری یک انتخابات سالم در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی است

 

وی افزود:امروز تمام دنیا نگاهشان به انتخابات هفتم اسفندماه است و انتخابات در واقع آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی است وهمه ما باید تلاش کنیم تا این انتخابات به نحو احسن برگزار شود.

 

فرماندار جیرفت عنوان کرد:دلسوزان نظام و همه ی کسانی که دل در گروه این نظام دارند بایستی تلاش کنند که این انتخابات با مشارکت حداکثری و در اوج سلامت برگزار شود.

 

وی افزود:لذا ما که به عنوان مجریان در انتخابات هستیم و مهمترین رسالت ما این است که زیرساخت های مورد نیاز یک انتخابات سالم را با مشارکت حداکثری فراهم کنیم.

IMG_8948IMG_8943IMG_8973

فرماندار جیرفت اظهار کرد: همین جا در جمع شما من عرض کنم با تلاش شبانه روزی همه ی دست اندرکاران ستاد انتخابات که حدود چندماه است انتخابات استارت خورده است تمام شرایط و زیرساخت ها فراهم و امکانات مورد نیاز با همکاری و همیاری شما تهیه شده است .

 

 

وی در بحث مشارکت حداکثری گفت: همه ی ما وظیفه داریم مردم را دعوت کنم به حضور حداکثری در انتخابات و هر چه زمینه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد ضریب اهمیت ملی کشور بالا می رود.

IMG_8961

وی افزود: انتخابات یک محلی باید باشد برای اتحاد ، انسجام ،وحدت ، همدلی و در اوج رقابت بایستی رفاقت در بین آحاد جامعه حاکم باشد.
امینی روش یادآور شد :این انتخابات بایستی کمک کند که روز به روز ما منسجم تر باشیم و نه اینکه خدای نکرده زمینه تفرقه در جامعه مان فراهم شود.

 

وی افزود:انسان آزاد خلق شده و باید آزاد تصمیم بگیرد و نباید هر کس که خلاف نگاه ما ، تفکر و اندیشه ما فکر کرد فکر کنیم این غیربومی است.

IMG_8963

فرماندار جیرفت گفت: کاندیدایی که از فیلتر شورای نگهبان رد شده اند هر کسی می تواند به راحتی انتخاب کند و ما باید به رأی همدیگر احترام بگذاریم.

 

وی بیان کرد: ما مردم شریف و نجیب جیرفت بایستی در روز هفتم اسفند ماه تمدن هفت هزارساله خودمان را به رخ دنیا حتی بکشیم و نشان دهیم جیرفت خواستگاه تمدن بشری است با اون شعور سیاسی در انتخابات و در عین آرامش.

 

وی افزود:امروز نباید اجازه دهیم بعضی از افراد فرصت طلب و بعضی افرادی که که حیاتشان را در التهاب گذرانده اند ، فضای جامعه را ناامن جلوه دهند.

IMG_8981

امینی روش اظهار کرد:مردم ولایتمدار جیرفت همانطور که در قبل از انقلاب این توفیق را داشتند که میزبان مقام معظم رهبری در دوران تبعیدشان در جیرفت بودند و در دوران پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس و در عرصه های مختلف نشان دادند که مردمی متدین ، ولایتمدار ، مردمی که همیشه در صحنه ، مردمی که ادامه دهنده راه شهدایشان هستند بایستی در این انتخابات به نمایش گذاشته شود.

 

 

وی تصریح کرد:امروز شهرستان جیرفت با ۸ دانشگاه ، بیست هزار دانشجو ، ۵۵ هزار جمعیت دانش آموزی ، چهار هزار معلم در مقاطع مختلف نشان داده است که از سرمایه های بسیار زیادی در بحث نیروی انسانی و بخش فرهنگی برخوردار است و بایستی این را در هفتم اسفند به رخ استان و دنیا بکشیم و نشان دهیم که ما مردمی همیشه در صحنه بودیم و هستیم و خواهیم بود.

IMG_8923

 

وی با خواهش و توصیه به اعضای شعب اخذ رأی گفت: اگر امروز شما توجه جدی نسبت به بحث آموزش داشته باشید و خوب بیاموزید روز جمعه ما کمتر با مشکل مواجه خواهیم شد .

 

امینی روش گفت: همراهی و همکاری شما با هئیت نظارت ، بازرسی به صورت جدی در دستور کار شما باشد و از همه مهمتر آرای مردم که مقام معظم رهبری از آن بارها به عنوان حق الناس اشاره کرده است .

 

وی بیان کرد:من تجربه ۳۰ انتخابات را دارم و خوب می دانم که این مردم هستند سرنوشت انتخابات را تعیین می کنند، همانطوری که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها دیدید.

 

وی گفت: ضرورتی ندارد که ما آخرت خودمان را فدای دنیا دیگران کنیم ، و ما مسلمانیم و به مسائل شرعی اعتقاد داریم و وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند حق الناس ،یعنی خداوند از حق خودش می گذرد ولی از حق مردم نمی گذرد.

 

IMG_8950

وی با تاکید و سوگند به اعضای شعب اخذ رأی گفت: اگر کسی نمی تواند در روز انتخابات هفتم اسفندماه بر احساسات خودش غلبه کند و حق الناس را رعایت کند ، بعد از اتمام جلسه بیاید و از عضویت انصراف دهد و برود به کار و زندگی اش برسد ، چرا که خدای نکرده با حق الناسی که مرتکب می شود فردای قیامت به گردنش خواهد بود.

 

 

فرماندار جیرفت اظهار کرد:امروز در هر خانواده روستایی شهرستان جیرفت ، چهاریا پنج دانشجو هست و بنشینند و تجزیه تحلیل کنند و افراد و برنامه ها و سوابق را رصد کنند و ببینند در این ۳۷ سال انقلاب چکار کرده اند و بهترین را انتخاب کنید

 

وی اشاره کرد: صدام لعنت شده که به عنوان یک جنایتکار جنگی بود چه هزینه های سرسام آوری در بحث فضای اقتصادی به ما تحمیل کرد و امروز در تاریخ به عنوان خبیث ترین جنایتکار جنگی از او یاد می شود و اگر کسی یک رأی از مردم را بخواهد جابجا کند از صدام خیانتکارتر و پست تر است.

IMG_8932

وی افزود:ما به عنوان مجریان انتخابات هیچ چیزی از شما نمی خواهیم اما به حرمت شهدای شهرستان جیرفت  هر تفکری که دارید داشته باشید اما سرتان را بالا بگیرد و به عکس های شهدا نگاه کنید و فکر کنید ما امانتدار این ها هستیم و حق الناس را رعایت کنید
وی گفت: من خواهش دارم در کمال بی طرفی آن تعهد و رسالت خودتان را که هست ، ان شاء الله به نحو احسن انجام دهید.

 

در ادامه مهندس شریف مقدم به آموزش و توجیه عضوهای شعب اخذ رأی پرداخت.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − یک =