. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9209 تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 | 10:21 ق.ظ

در گارگاه آموزشی نمایندگان فرماندار در انتخابات

فرماندار جیرفت: ما باید تمرین کنیم ،عادت کنیم ،به رأی مردم تمکین کنیم

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح امروز با حضور امینی روش فرماندار جیرفت ، جلسه توجیهی –آموزشی نمایندگان فرماندار در سر صندوق های اخذ رای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. فرماندار جیرفت گفت:مردم هر کس را که انتخاب کردند ما باید […]

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح امروز با حضور امینی روش فرماندار جیرفت ، جلسه توجیهی –آموزشی نمایندگان فرماندار در سر صندوق های اخذ رای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

IMG_9641


فرماندار جیرفت گفت:مردم هر کس را که انتخاب کردند ما باید اطاعت کنیم و ما تابع رأی مردم هستیم .
وی افزود:ما باید تمرین کنیم ، عادت کنیم ، به رأی مردم تمکین کنیم.

 

امینی روش ، حفظ و صیانت از تک تک آراء مردم را از وظایف ذاتی و قانونی نمایندگان فرماندار در سر صندوق های رای عنوان و خاطر نشان کرد: نمایندگان فرماندار در سر صندوق های رای باید با اقتدار کامل مدیریت و با اتکاء به قانون مداری، انتخابات سالمی را برگزار ، و از آراء مردم پاسداری نمایند.

IMG_9636


وی افزود: انتخابات حاصل خون شهداست و نکند ما به گونه ای عمل کنیم که پیش خدا و وجدان خود شرمنده شویم.


وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی اوج اعتمادش به مردم است و آنهایی که به انتخابات خدشه ای وارد کنند هنوز مردم را نشناخته اند.


وی افزود: امنیت و فضای انتخابات دست شماست و اجازه ندهید کوچکترین خدشه ای وارد شود .

IMG_9639

 

وی اشاره کرد: گذشت آن زمان که بعضی افراد بخواهند با پول و غیره روی رأی مردم تاثیر بگذارند.


فرماندار جیرفت تصریح کرد: دولت هیچ نگاهی به کسی ندارد و این دولت می خواهد فقط انتخاباتی سالم برگزار شود.


امینی روش با تاکید بر مشارکت همه جانبه در سر صندوق های رای گفت : حضور همه جانبه مردم در پای صندوق های رأی عمل به تکلیف الهی ، شرعی و قانونی وظیفه همه می باشد.

 

IMG_9638

 

وی با اشاره به حق الناس بودن رای مردم افزود : برای مجریان انتخابات ، حفاظت و صیانت از آرای مردم بسیار مهم است و آخرت خود را بخاطر هیچکس به دنیا نفروشید.

 

فرماندار جیرفت در ادامه با مهم‌خواندن برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، از تمامی نمایندگان فرمانداری خواست تا نهایت دقت و تلاش خود را در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو به کار گیرند.


امینی روش یادآور شد : تاکنون ۳۶ انتخابات را پشت سر گذاشته ایم و همه ی ما می دانیم همه ی امورات انتخابات به دست مردم می چرخد.


وی از نماینده فرماندار به عنوان محور و هماهنگ‌کننده در شعب اخذ رأی یاد کرد و افزود: جلوگیری از تنش، ایجاد مزاحمت و همچنین برقراری نظم شعب از عمده وظایف نماینده فرماندار است که با اشراف کامل به مقوله برگزاری انتخابات ورود پیدا می‌کند.

 IMG_9637


فرماندار جیرفت اظهار داشت: مردم برای استفاده از حق خود در انتخابات شرکت می‌کنند و بنابراین باید به خوبی از حقوق مردم حراست شود که در این رابطه، آموزش نیروهای انتخاب‌شده بسیار مهم است و اشراف کامل بر مسائل و قوانین به عهده معتمدین و نمایندگان انتخاب شده از سوی فرمانداری است.

 

در ادامه این جلسه از سوی مهندس شریف مقدم، شرح وظایف و دستورالعمل دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات مجلس خبرگان به نمایندگان فرماندار ارائه و در پایان، نمایندگان فرماندار با روند برگزاری انتخابات، شرح وظایف مربوطه و مسئولیت‌های خود آشنا شدند.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + ده =