یحیی کمالی پور منتخب مردم شد/ نتایج آرا حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ، با پایان شمارش آرا و قطعی شدن نتایج انتخابات محلس شورای اسلامی یحیی کمالی‌پور با کسب 71 هزار ۷۳۹  رأی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی شد.

 

فرماندار جیرفت در این رابطه ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای بیان کرد: پس از کمالی‌پور، ذبیح‌الله اعظمی با کسب ۵۳ هزار و ۸۵۶ رأی نفر دوم و فرج‌الله عارفی با کسب ۱۴ هزار و ۵۸۴ رأی نفر سوم شد.

 

احمد امینی‌روش ادامه داد: همچنین حجت‌الاسلام علی زادسر با ۶ هزار و ۳۷۶ رأی نفر چهارم، احسان سالاری با کسب ۴ هزار و ۷۱۱ رأی نفر پنجم و راضیه دانشی با کسب یک‌هزار و ۱۵۰ رأی نفر شش در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.

 

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد تصریح کرد: در این دو حوزه رأی‌گیری در مجموع ۱۵۵۹۷۹هزار رأی از مردم اخذ شده است.

 

وی در پایان گفت:بر خود لازم می دانیم ضمن تبریک به منتخبین مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از مردم شریف ،بزرگوار و صمیمی استان و نامزدهای محترم و هواداران آنها که با رقابت خود موجبات این حماسه بزرگ را فراهم کردند،سپاسگزاری نموده و همه با هم با اتحاد و همدلی در مسیر رشد ، شکوفایی و توسعه استان کرمان خصوصا شهرستان جیرفت گام برداریم .

IMG_1997 IMG_2000

 

 IMG_2009 IMG_2019 IMG_2024 IMG_2027 IMG_2028 IMG_1783

انتهای پیام/.