. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9348 تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | 04:29 ق.ظ

افتخار آفرینی جوان جیرفتی درجشنواره کشوری «ما و روستا »

  به گزارش سایت کنارصندل ،سرپرست دفتر فرهنگ روستا و عشایر ستادعالی کانون های مساجد کشور عنوان کرد: در « جشنواره کشوری ما و روستا » و در بخش فیلم کوتاه اثر اسماعیل نیک نفس از کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد رتبه برگزیده این جشنواره کشوری را به خود اختصاص داد.   حجت الاسلام […]

IMG14425499

 

به گزارش سایت کنارصندل ،سرپرست دفتر فرهنگ روستا و عشایر ستادعالی کانون های مساجد کشور عنوان کرد: در « جشنواره کشوری ما و روستا » و در بخش فیلم کوتاه اثر اسماعیل نیک نفس از کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد رتبه برگزیده این جشنواره کشوری را به خود اختصاص داد.

 

حجت الاسلام مصطفی ثبوت ظهر دیروز (۱۰ اسفند) به خبرنگار شبستان گفت: برای اولین بار « جشنواره ما و روستا » از طرف دفتر فرهنگ روستا و عشایر ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

 

وی افزود: در راستای تحقق سیاست های ستاد عالی کانون های مساجد کشور فراخوان این جشنواره در شهریور امسال در ۵ رشته با موضوعات « اقتصاد مقاومتی و روستا، خانواده و سبک زندگی، مسجد و روستا، فعالیت های فرهنگی و دینی در روستا، و موضوع آزاد » به تمام روستای کشور اعم از کانون های فرهنگی و هنری و فعالین فرهنگی داده شد.

 

سرپرست دفتر فرهنگ روستا و عشایر ستادعالی کانون های مساجد کشور ابراز داشت: این جشنواره در ۳ بخش فیلم کوتاه، عکس دیجیتال و ایده، طرح و تجربیات موفق با محوریت آبادانی روستا برگزار شد.

به گفته وی اسامی برگزیدگان در ایام الله دهه مبارکه فجر اعلام شد و از برگزیدگان در روز ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد تقدیر به عمل می آِید.

 

حجت الاسلام ثبوت تصریح کرد: همچنین اثرات برگزیده در « کنگره ملی فرهنگ و هنر، روستا و عشایر » که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد عالی کانون های مساجد کشور برگزار می شود، اکران خواهد شد. حجت الاسلام ثبوت بیان داشت: در بخش فیلم کوتاه اثر اسماعیل نیک نفس از کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد واقع در جنوب کرمان رتبه برگزیده این جشنواره را به خود اختصاص داد.

 

 

وی اظهار داشت: درصدد هستیم در سال آینده با ۷ رشته و هر رشته در یک استان برگزار شود که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود. سرپرست دفتر فرهنگ روستا و عشایر ستادعالی کانون های مساجد کشور افزود: جا دارد تشکر کنیم از همه کانون های فرهنگی و هنری و روستائیان همیشه در صحنه در سراسر کشور که در این جشنواره شرکت کردند.

 

منبع:شبستان

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 8 =