. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9384 تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اسفند 1394 | 04:49 ق.ظ

در بهار همدلی و شکوه مهربانی

جشن نیکوکاری در مدرسه شاهد جیرفت برگزار شد/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، جشن نیکوکاری در دبیرستان دخترانه شاهد جیرفت برگزار شد. صبح دیروز غلام‌رضا حسن‌خانی دستیار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در جنوب استان کرمان درجشن نیکوکاری دبیرستان دخترانه شاهد جیرفت بیان داشت: شعار امسال جشن نیکوکاری ،بهار همدلی و شکوه مهربانی ست .   وی افزود:همه روزها روز انجام عمل خیر […]

به گزارش سایت کنارصندل ، جشن نیکوکاری در دبیرستان دخترانه شاهد جیرفت برگزار شد.

IMG_3185

IMG_3223

صبح دیروز غلام‌رضا حسن‌خانی دستیار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در جنوب استان کرمان درجشن نیکوکاری دبیرستان دخترانه شاهد جیرفت بیان داشت: شعار امسال جشن نیکوکاری ،بهار همدلی و شکوه مهربانی ست .

 

وی افزود:همه روزها روز انجام عمل خیر و روز نیکوکاری است اما در جشن نیکوکاری به مردم یادآوری می‌شود در جامعه‌ای که ما زندگی می‌کنیم افرادی هستند که نیاز به کمک دارند. وی گفت: این اقدام را کمیته امداد با مشارکت وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، بسیج مستضعفین و صدا و سیمای مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها هر سال برگزار می‌کند.

 

حسن‌خانی با بیان اینکه همه کسانی که علاقه‌مند به این کار خیر هستند، می‌توانند یک گره از یک نیازمند باز کنند، خاطرنشان کرد: کار خیر و نیک تنها به کمک‌های مالی و مادی نیست و در همه امور زندگی انسان می‌تواند در کار خیر شرکت کند.

IMG_3239

اسکندری رئیس آموزش و پرورش نیز با تشکر از مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) و همکارانشان در مدرسه شاهد گفت: امیدواریم این فرهنگ نیکوکاری، فرهنگ  کمک و کارهای خوب ، کارهای دوست داشتن ، فرهنگ محبت به یکدیگر ، فرهنگ عشق ، فرهنگ علاقه به تک تک مردم در تک تک خانواده ها نهادینه شود .

 

وی افزود: در کشور جمهوری اسلامی مردم به خوبی نشان داده اند در هر جا که احساس کنند قدمی بردارند پیشگامند .

 

اسکندری تصریح کرد: ما در آموزش و پرورش به عنوان متولیان فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و بخصوص دانش آموزان عزیز که به عنوان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند باید این فکر خوب در ذهن پرورش شود و فرهنگ نیکوکاری در تمام کشور نهادینه شود.

 

IMG_2099

رئیس کمیته امداد امام خمینی جیرفت نیز در این جشن گفت: تعداد ۱۲۴ پایگاه در مراکز شهر و بخش‌های این شهرستان آماده دریافت کمک‌های خیرخواهانه مردم است. اسماعیل امیری اظهار داشت: جشن نیکوکاری در سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان جیرفت با شعار همدلی، شکوه مهربانی از ۱۲ اسفندماه تا ۱۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: کمیته امداد یک نهاد انقلابی و مردمی است که ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۱۴ اسفند سال ۵۷ با صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای مدت نامحدود با هدف یاری رساندن محرومان و مستضعفان، آسیب‌دیدگان و توانمندسازی محرومان تشکیل شده است.

 

امیری اظهار کرد: جشن نیکوکاری با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری در راستای کاهش آلام نیازمندان در آستانه سال نو و ارتباط و تعامل لازم با نیکوکاران و خیران ۱۲ اسفندماه در پایگاه‌های مدارس، ۱۳ اسفندماه در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیروی مقاومت بسیج و جمعه ۱۴ اسفندماه در پایگاه‌های نماز جمعه و مساجد برگزار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: طی سال گذشته مردم نوع‌دوست شهرستان جیرفت در جشنواره نیکوکاری کمک‌های نقدی به مبلغ ۲۷۵ میلیون و ۸۸۷ هزار ریال و کمک‌های غیرنقدی خود را به ارزش ۸۴۳ میلیون و ۹۵۱ هزار ریال به این نهاد تحویل دادند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی جیرفت بیان داشت: در سال جاری تعداد ۱۲۴ پایگاه در مراکز شهر و بخش‌ها آماده دریافت کمک‌های خیرخواهانه مردم است و آنها می‌توانند کمک‌های خود را به پایگاه‌ها تحویل دهند.

IMG_2098 IMG_3200 IMG_3227 IMG_3235 IMG_3246 IMG_3250 IMG_3254

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 2 =