دستگیری عاملین انتشار تصاویر خصوصی دختر نوجوان در جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری عاملان انتشار تصاویر خصوصی دختر نوجوان در فضای مجازی خبر داد.
سرهنگ سعیدی گفت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی دختر نوجوانش در فضای مجازی و هتک حیثیت او و خانواده اش، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود : کارشناسان پلیس فتا با استفاده از سرنخ های بدست آمده و مهندسی اجتماعی عاملان انتشار تصاویر خصوصی این دختر نوجوان را که سه نوجوان ۱۶ ، ۱۷ و ۱۸ ساله هستند شناسائی و با هماهنگی مقام قضایی بازداشت کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی ها انگیزه خود از این اقدام را سوء استفاده از فرزند شاکی اعلام کرده اند از شهروندان خواست به فرزندان خود نحوه استفاده صحیح از ابزارهای ارتباطی نوین را آموزش دهند و هنگام استفاده از فضای مجازی به افراد ناشناس در شبکه های مجازی اعتماد نکنند.
سرهنگ سعیدی همچنین از مردم خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به آدرس (سایبر پلیس دات ای آر) بخش تماس با ما گزارش دهند .

منبع: خبرگزاری صداوسیما