جوان قلعه گنجی مجری نمونه مدیریت منابع جنگلی کشور شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

IMG-20160308-WA0008

 

به گزارش سایت کنارصندل و به نقل از مینوجهان, نمونه های کشوری منابع طبیعی, ۱۶ اسفندماه به مناسبت هفته درختکاری به میزبانی سازمان جنگل داری کشور در تهران گرد هم آمدند تا شاهد شناخت برترین هایی از میان خود باشند. گفتنی است مهندس یعقوب احمدی نمونه جنگل کاری استان که از قلعه گنج حضور داشت به عنوان مجری نمونه جنگل کشور شناخته شد و از وی با اهدای لوح تقدیر قدرانی شد.

 


طی تماس تلفنی که با مهندس احمدی در تهران داشتیم وی گفت: همانگونه که مطلع هستید بنده امروز بعنوان مجری نمونه جنگل در سطح کشور از جناب دکتر جلالی ریاست محترم سازمان جنگل داری کشور لوح تقدیر دریافت نمودم.
IMG-20160308-WA0010

 

 

از یعقوب احمدی خواستیم ضمن معرفی بیشتر خود در این باره بیشتر بگوید از کی و چگونه شد که وی به این کار نیکو و پسندیده روی آورده است؟

 


وی گفت: بنده فارغ التحصیل سال ۱۳۷۶ در رشته مهندس کشاورزی گرایش گیاهپزشکی از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان و ارشد گیاهان زینتی در سال ۱۳۹۱ با پیشنهاد اداره منابع طبیعی قلعه گنج جناب مهندس رحیمی اقدام به تسطیح و کاشت ۱۰ هکتار جنگل به روش مهندسی و با انجام سیستم آبیاری تحت فشار به بهره برداری برسانم رقم غالب کاشت شده کنار بومی و واریته های دیگر آن بود ولی ارقام اکاسیا و اکالیپتوس نیز به شکل پراکنده کاشت گردیده است

با عنایت به میزان کم اعتبار تخصیصی بنده با هزینه های شخصی اقدام به حفظ و نگهداری آن نمودم که با ارزیابی کارشناسان محترم وزارت جهاد کشاورزی این جنگل رتبه اول را به خود اختصاص و بنده بعنوان مجری نمونه مدیریت جنگلی در سطح کشور معرفی و از طرف دکتر جلالی معاون وزیر جهاد کشاورزی و ریاست سازمان مورد تجلیل قرار گرفتم .این اتفاق مرهون زحمات همکاران منابع طبیعی میباشد.

 

 

نمونه جنگل کاری کشور افزود: این اتفاق مرهون زحمات همکاران منابع طبیعی علی الخصوص مدیرکل محترم جناب دکتر کردستانی که جا دارد به وی تبریک بگویم به بخاطر کسب عنوان برتر مبارزه با زمین خواری در سطح کشور که انصافا در بحث صیانت از اراضی ملی با اقتدار ورود کردند.

 


مهندس احمدی درپایان گفت: همچنین از کارشناسان بخش جنگل و ترویج شهرستان و اداره کل سپاس ویژه دارم.

 

انتهای پیام/.