دریافت مجوز فعالیت کتابخانه عمومی مشارکتی توسط اداره زندان جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل, حسین برشان رییس اداره زندان جیرفت با توجه به موافقت فی ما بین اداره زندان جیرفت و اداره کل کتابخانه های عمومی صورت گرفت گفت این اداره موفق به کسب دریافت مجوز فعالیت کتابخانه عمومی مشارکتی گردید.
برشان افزود: با توجه به این اقدام کتابخانه زندان مجهز تر شده و از سوی اداره کل کتابخانه ها تحت پوشش قرار گرفت و مددجویان می توانند از فرصت جود آمده استفاده بیشتری داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد کتاب بهترین وسیله برای زندگی بشر است که به عنوان میراث ادبی از نسلی به نسلی دیگر منتقل می شود و به انسانها کمک می شود تا ارزش های دینی و تاریخی خود را بهتر بشناسند.
برشان اظهار کرد مطالعه و کتابخوانی باید به یک نیاز در تمام عموم مردم رایج شود زیرا هر چه افراد با کتاب ارتباط بیشتری داشته باشند بیشتر باعث پیشرفت جامعه می شوند و افزایش مطالعه تاثیر بسزایی در بهبود فرهنگ عمومی جامعه دارد.
رییس اداره زندان جیرفت تصریح کرد هر چقدر ما بتوانیم مددجویان را با کتاب و کتابخوانی آشنا کنیم از بروز مجدد جرم جلوگیری کرده ایم.
حسین برشان در پایان ابراز کرد هم اکنون در کتابخانه زندان بیش از ۱۰۰۰۰جلد کتاب در زمینه های مختلف موجود می باشد که مددجویان به صورت روزانه استفاده می کنند.

Picture 012~2