. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 9688 تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1394 | 10:55 ق.ظ

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه جیرفت و عنبرآباد:

جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد جزء بهترین های استان و ممتاز هستند/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح امروز با حضور احمد سالاری فر رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه جیرفت و عنبرآباد و مهنی دبیر ستاد سوخت شهرستان از جایگاه های عرضه فرآورده های ناحیه جیرفت بازدید و نظارت بعمل آمد.   مهندس احمد سالاری فر در این باره گفت: در شهرستان جیرفت ۱۳ […]

به گزارش سایت کنارصندل ، صبح امروز با حضور احمد سالاری فر رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه جیرفت و عنبرآباد و مهنی دبیر ستاد سوخت شهرستان از جایگاه های عرضه فرآورده های ناحیه جیرفت بازدید و نظارت بعمل آمد.

IMG_4474

 

مهندس احمد سالاری فر در این باره گفت: در شهرستان جیرفت ۱۳ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی وجود دارد که ۸ عدد از آنها در شهر و ۵ عدد از آنها در مراکز بخش های جیرفت دائر می باشند.

 

سالاری فر افزود: جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد جزء بهترین های استان و ممتاز هستند.

 

IMG_4448

وی گفت : در این بازدید از دوربین های مداربسته ، سرویس های بهداشتی ، وضعیت فضای سبز، ذخیره سازی و توزیع ، فضای نمازخانه ها . البسه مناسب نیروهای جایگاه ،بازدید و نظارت شد و خداراشکر مناسب و ممتاز بود .

 

وی تصریح کرد: ۳ جایگاه دیگر نیز در سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید که شامل نارجوئیه و اکبرآباد ،جنب دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و در عنبرآباد است.

 

IMG_4447

مهندس سالاری فر اظهار کرد: ناحیه شرکت نفت جیرفت در بحث سوخت رسانی به پروازهای فرودگاه این شهرستان با دو واحد سوخت رسانی به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد تا پروازها به صورت متعدد و بدون مشکل سوخت انجام شود.

 

وی ابراز کرد: بخش عمده عرضه محصولات نفتی جیرفت توسط جایگاه عرضه نفتی صاحب الزمان خیابان کشاورزی با مدیریت مشایخی انجام می شود که ۱۸ عدد نازل ، کارواش و مجهز به دیزل ژنراتور است.

IMG_4468

وی افزود: همچنین بیشتر جایگاه ها مجهز به سیستم LG/TG (تانک مانترینک ) هستند که میزان ذخیره و حجم داخل مخزن را روی مانیتور نشان می دهد.

 

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه جیرفت و عنبرآباد تصریح کرد: طی طرحی که انجام شد ، رنگ ماشین های توزیع فرآورده های خرده فروش (نفت سفید و نفت گاز ) شهرستان جیرفت به رنگ آبی و شهرستان عنبرآباد به رنگ سبز مشخص شد و در صورتی که هر ماشینی از حوزه شهرستان خارج شود در صورت نداشتن مجوز و خارج از محدوده توسط پلیس توقیف می شود.

 

IMG_4463 IMG_4461 IMG_4450IMG_4437 IMG_4444IMG_4517 IMG_4511 IMG_4510IMG_4497 IMG_4498 IMG_4501IMG_4495 IMG_4479 IMG_4481IMG_4482 IMG_4488IMG_4442 IMG_4490

 

مهندس سالاری فر در پایان از همکاری و همراهی همیشگی آقای مهنی دبیر ستاد سوخت شهرستان تشکر و قدردانی کرد و تراکت هایی نیز به جایگاه ها داده شد تا به مسافران نوروزی اهدا شود.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

  1. ناشناس گفت:

    از مدیریت اقای مهندس سالاری که مدیری عالی هستند تشکر میکنیم و خدا قوت میگوییم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 12 =