. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9681 تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1394 | 09:53 ق.ظ

همایش تجلیل از نخبگان برتر سال ۹۴ شهرستان جیرفت برگزار شد /تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، همایش تجلیل از نخبگان برتر سال ۹۴ شهرستان جیرفت برگزار شد .   صمد قاسمی صبح امروز ( ۲۵ اسفند ) در همایش تجلیل از نخبگان برتر سال ۹۴ در سالن ابرار جیرفت گفت: کسب رتبه های برتر قطعا با حمایت خانواده های پرتلاش، دبیران زحمتکش و پشت کار خود […]

به گزارش سایت کنارصندل ، همایش تجلیل از نخبگان برتر سال ۹۴ شهرستان جیرفت برگزار شد .

erfazyxe58mxgk4v521z

 

صمد قاسمی صبح امروز ( ۲۵ اسفند ) در همایش تجلیل از نخبگان برتر سال ۹۴ در سالن ابرار جیرفت گفت: کسب رتبه های برتر قطعا با حمایت خانواده های پرتلاش، دبیران زحمتکش و پشت کار خود دانش آموزان است.

 

وی با اشاره به اینکه این همایش هر ساله برگزار می شود، افزود: هدف از این تجلیل علاوه بر تقدیر از نخبگان پرتلاش، ایجاد انگیزه برای سایر دانش آموزان جهت ادامه این مسیر در سالیان آینده است.

IMG11311738

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش جیرفت بیان داشت: اگرکسب علم بالاترین عبادات است، به دلیل اینکه با کمک علم می توان جان هزاران انسان را نجات داد؛ علم آغاز دارد اما پایانی ندارد.

 

به گفته وی نخبگان باید موجب پیشرفت و آبادانی شهر خود شوند؛ البته این بستر باید فراهم باشد و نخبگان در راس قرار بگیرند.

 

قاسمی ابراز داشت: علم می تواند به عنوان یک سرمایه باشد از طرف دیگر نخبگان نباید گذشته خود را فراموش کنند و خود را مدیون خانواده و دبیران خود بدانند.

وی تصریح کرد: شرایط باید به گونه ای برای نخبگان فراهم باشد که موجب بی توجهی به آنان نشود که در کوران حوادث کشور محو شوند.

 

z4hxgme7zybaclwhp9bp

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش جیرفت اظهار داشت: متاسفانه بستر لازم برای توسعه رشته های فنی و مهندسی شکل نگرفته است؛ قطار این توسعه روی ریل خود در شرایطی خوب پیش رود که نخبگان در جامعه بتونند تصمیم بگیرند. وی عنوان کرد: این همه افتخار آفرینی فرزندان ما مستلزم این است که پس از اتمام تحصیل بتوانند با فراغت خاطر وارد صحنه کار و تلاش شوند که این امر همت مسئولین را می طلبد.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 14 =