. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 9715 تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اسفند 1394 | 04:30 ق.ظ

چهارمین مرکز نیکوکاری ثامن الائمه در جیرفت افتتاح شد/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،چهارمین مرکز نیکوکاری محله‌ای با نام مرکز ثامن‌الائمه در جیرفت با حضور امام جمعه جیرفت و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد. اسماعیل امیری در این آیین اظهار داشت: این چهارمین مرکز نیکوکاری است که در سطح شهرستان جیرفت افتتاح می‌شود و هر کدام از این مراکز نیکوکاری پنج هیئت مدیره […]

به گزارش سایت کنارصندل ،چهارمین مرکز نیکوکاری محله‌ای با نام مرکز ثامن‌الائمه در جیرفت با حضور امام جمعه جیرفت و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

۱۳۹۴۱۲۲۵۰۰۰۷۴۲_PhotoL

اسماعیل امیری در این آیین اظهار داشت: این چهارمین مرکز نیکوکاری است که در سطح شهرستان جیرفت افتتاح می‌شود و هر کدام از این مراکز نیکوکاری پنج هیئت مدیره دارند که در مجموع این چهار مرکز با ۲۰ عضو مشغول فعالیت است.

 

وی بیان کرد: هدف از راه‌اندازی این مراکز واگذاری کار امداد به خود مردم است و علاوه بر کمک‌های مالی سایر خدمات فرهنگی و درمانی به همت خیران به مردم ارائه می‌شود.

۱۳۹۴۱۲۲۵۰۰۰۷۴۴_PhotoL

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت ابراز داشت: نصب و جمع‌آوری صندوق‌های صدقات و عواید حاصله از آن‌ها به این مراکز نیکوکاری برای پیش‌برد اهداف این مراکز داده می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این مراکز تلاش می‌کنیم تا امدادرسانی و خدمت به محرومان با کیفیت بیشتری ارائه شود.

۱۳۹۴۱۲۲۵۰۰۰۷۴۷_PhotoL۱۳۹۴۱۲۲۵۰۰۰۷۴۸_PhotoL

امیری گفت: مرکز نیکوکاری ثامن‌الائمه برای توسعه مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمات به محرومان فعالیت خود را به منظور ایجاد همبستگی، تکامل و توازن اجتماعی در جامعه آغاز کرده است.

 

وی ادامه داد: این مرکز در زمینه شناسایی نیازمندان و خیران در راستای جذب و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و توزیع کمک‌ها در بین نیازمندان فعالیت می‌کند.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =