. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9843 تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | 08:31 ق.ظ

با همت جوانان فرهنگی جیرفت جشن بهارنارنج برگزارشد/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،علیرغم تمام مشکلات،عدم هماهنگی و بی مسئولیتی بعضی مدیران ،جشن بهارنارنج با همت جوانان فرهنگی شهرمان برگزارشد. جشن بهارنارنج که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهرداری جیرفت و انجمن آوای اندیشه سبزواران قرار بود شب گذشته (پنج شنبه ۲۷ اسفندماه )برگزار شود اما با عدم هماهنگی و بی […]

به گزارش سایت کنارصندل ،علیرغم تمام مشکلات،عدم هماهنگی و بی مسئولیتی بعضی مدیران ،جشن بهارنارنج با همت جوانان فرهنگی شهرمان برگزارشد.

IMG-20160318-WA0010

جشن بهارنارنج که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهرداری جیرفت و انجمن آوای اندیشه سبزواران قرار بود شب گذشته (پنج شنبه ۲۷ اسفندماه )برگزار شود اما با عدم هماهنگی و بی مسئولیتی برخیاز نیروها همراه بود.

 

نیروهای شهرداری جیرفت با توجه به وظیفه ای  که برای نصب بنر و تأمین نور کافی فضای جشن داشتند ، همکاری لازم را ننمودند.

 

و در آخر جوانان فرهنگی شهرمان مجبور شدند در نور کم و نامناسب و با حداقل امکانات بنر را نصب نمایند و جشن را باشکوه هر چه تمام تر برگزار کنند.

IMG-20160318-WA0007

ما مردم همیشه سربلند جیرفت قدردان این جوانان فرهنگی و عزیز شهرمان هستیم چرا که اینقدر نجیب و بزرگ هستند که حاضر نشدند نامی از آنها برده شود و خوشحال بودند که حضور مردم باشکوه بود و توانستند لبخندی بر لبان مردم بنشانند و شبشان را شاد کنند و همچنین از شهردار و نیروهایش نیز ممنونیم اما توقع بیشتری بود ، اداره شهرداری که همیشه پیشتاز امورفرهنگی بود شب گذشته باعث دلخوری برگزارکنندگان این جشن و مردم شد و همچنین باید تشکر کرد از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان که همیشه همکاری لازم را جهت امور فرهنگی داشته و دارد .

 

جشن بهارنارنج  علیرغم تمام ناملایمات و کمبودها در شهرستان جیرفت برگزار شد و نام بهارنارنج این شهر باید همیشه بدرخشد.

IMG-20160318-WA0004IMG-20160318-WA0009

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =