. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 9829 تاریخ انتشار : جمعه 28 اسفند 1394 | 06:29 ق.ظ

بخشدار مرکزی جیرفت:

عملکرد دهیاران بخش مرکزی جیرفت در سال ۹۴ رضایت بخش است

به گزارش سایت کنارصندل ، ظهر دیروز ۲۷ اسفندماه ۹۴ ، همایش ماهانه و پایان سال دهیاران بخش مرکزی جیرفت در محل سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد.     در این همایش بخشدار مرکزی ضمن خسته نباشی و تبریک پیشاپیش عیدنوروز و سال جدید  به دهیاران گفت: عملکرد شما در سال ۹۴ رضایت بخش بوده […]

به گزارش سایت کنارصندل ، ظهر دیروز ۲۷ اسفندماه ۹۴ ، همایش ماهانه و پایان سال دهیاران بخش مرکزی جیرفت در محل سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد.

 

IMG_4711

 

در این همایش بخشدار مرکزی ضمن خسته نباشی و تبریک پیشاپیش عیدنوروز و سال جدید  به دهیاران گفت: عملکرد شما در سال ۹۴ رضایت بخش بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه بودجه اختصاصی به دهیاری ها کم بوده است ، اما شما دهیاران با مدیریت و تلاش فراوانی که داشتید کارهای خوب و رضایت بخشی در روستاها صورت گرفته است.

IMG_4703

نعمتی عنوان کرد: دهیاران به عنوان نماینده عالی دولت در روستاها ، باید تمام امور روستا را زیر نظر داشته باشند و نظارت کنند.

 

وی ادامه داد: با توجه به ایام نوروز و حضور مهمانان نوروزی در روستا ، حداکثر همکاری را با مهمانان داشته باشید  و مکان هایی را برای اسکان آنان در نظر بگیرید.

 

بخشدار مرکزی از نظارت بر نانوایی ها و نظارت بر کرایه های خودروهای شخصی گفت و افزود: با هماهنگی شوراها جلوی تخلفات در روستا را بگیرید و جزء وظایف ذاتی شماست ، و سعی کنید وظیفه ذاتی را از خودمان ساقط نکنیم.

 

نعمتی هشدار داد: چند اتفاق همیشه در تعطیلات نوروز می افتد و آن تصرف اراضی دولتی و ساخت و ساز غیرمجاز و تصرف حرائم عمومی ، که باید با نظارت دقیق شما جلوی این بی قانونی ها و تصرفات گرفته شود.

 

وی همچنین در مورد توزیع نهال های فاقد گواهی سلامت گفت: به هیچ عنوان نهالی که فاقد گواهی سلامت باشد توزیع و کاشته نشود.

IMG_4710

بخشدار مرکزی از تسهیلات استقرار واحدهای تولیدی در روستا خبر داد و گفت : این طرح برای اشتغالزایی روستائیان مطرح شده است و جهت استفاده از این تسهیلات اطلاع رسانی شود.

 

وی در پایان از دهیاران خواست نظافت و پاکیزگی روستا در اولویت قرار بگیرد و یک بنر خوش آمد گویی به مهمانان نوروزی حتما در اول روستا نصب شود.

 

IMG_4713IMG_4715IMG_4716IMG_4717 IMG_4719IMG_4723 IMG_4722

 

 

انتهای پیام/.

 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =