پیام تبریک نوروزی حجت الاسلام زادسر جیرفتی


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

بسم الله الرحمن الرحیم

ای دگرگون کننده‌ی دل ها و دیده ها، ای گرداننده شب و روز، ای متحول کننده سال و احوال، تغییر بده حال ما را به بهترین حال. آمین

مردم شریف جیرفت و عنبرآباد خصوصا خانواده‌های معظم شهیدان زیدعزهم

سلام علیکم ورحمه الله

خدا کند روزها، ماه ها و سال ها بیاید و امثال بنده معصیت خدا را نکنند، تا لاینقطع هرروزشان《نوروز》هر ماهشان《فروردین》و هر سالشان《الهی و آسمانی》گردد.

اجازه می خواهد نکاتی را تقدیم نماید:

۱ – خدا را شاکر هستم که به عنوان قطره‌ای از اقیانوس بی کران ملت اسلامی ایران، موجبات رضایت خاطر نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را فراهم کردم، و به سهم خود و همراه شما، یکی از سی و چند میلیون نفر (۶۲ درصدی)، نقش آفرین انتخابات های مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بوده‌ باشم.

۲ – خدا را شاکر هستم که توفیقی رفیقم فرمود تا بتوانم چندین ماه سعی کنم که در جای – جای جیرفت و عنبرآباد؟ در قول و فعل، مروج نماز اول وقت، حتی المقدور عامل به واجبات الهی، و حتی‌الامکان تارک و ناهی منهیات پروردگار متعال باشم. الحمدلله والمنه هزاران هزار شنوندگان و خوانندگان سخنان و نوشتارهای این طلبه‌ی بسیجی، بر نزاکت، عفاف، بیشتر از موضع دفاع، و مطابق آموزه‌های اسلامی بودن آنها، شهادت خواهند داد و می دانند که هرچه در بازار مکاره انتخاب بر ضد زادسرجیرفتی نقل محافل ساختند دروغ بود و دروغ بود و دروغ.

۳ – خدا را شاکر هستم که به این بنده سراپا تقصیرش عنایت کرد و او را موفق فرمود تا مورد حمایت بندگان خوبش قرار بگیرد. آنان که به رغم انواع تهمت‌ها، شایعات، دروغ‌ها، خشونت‌ها، و سیل تخریب و پر لجنِ ساخته و پرداخته ستاد تا بن دندان مسلح جنگ روانی حریف، چون کوه ایستادند و بسان رندان بلاکش همچنان از غربت و مظلومیت این طلبه‌ی بسیجی دفاع کردند.

۴ – خدا را شاکر هستم که علی زادسرجیرفتی را موفق فرمود تا در فضای حقیقی شناساننده “اصلح”، و افشاگر شیوه های شیادانه انتخاباتی برخی شکم دوستانُ و پست پرستان باشد. البته در فضای مجازی نیز آموزگار ادبیاتی اسلامی، فاخر، منثور و صحیح نگار بوده است که غیرمستقیم هزاران و بلکه بیشتر را، اسلوب نگارش، کیفیت نامه ی سرگشاده به مقامات مختلف جمهوری اسلامی ایران نوشتن، جوابیه نویسی و خاطره نگاری آموزش داده است.

۵ – خدا را شاکر هستم که به اینجانب لطف و توجه مرحمت فرمود تا بتوانم یک بار دیگر، فرا رسیدن سال یکهزار و سیصد نود و پنج را، صمیمانه، خاضعانه و خاشعانه و با طهارت جسم و جان و رو به کعبه، به محضر شریفتان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه ذات اقدس احدیت جلت عظمته، مسألت دارم تا دین و دنیای شما را در سال نو “به”، و صد سال دیگر این بهتر شدن سالیانه را، عیدی شما بندگان خوبش قرار بدهد.

در جوار کریمه‌ی اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها، دعاگو و نایب الزیاره بوده و خواهم بود.

هر روزتان نوروز و نوروزتان پر از بندگی خدا باد.

ارادتمندتان؛
طلبه‌ی بسیجی
علی زادسرجیرفتی

قم‌المقدسه؛ ساعات نهایی سال ۱۳۹۴