پیامک های تبلیغاتی، مانعِ بزرگِ ازدواج جوانان / به قلم المیرا اقتدارنژاد
به همت دولت خدمتگزار و تلاش های شبانه روزی و بی وقفه شان در راستای سهولت در امر ازدواج جوانان این مشکل با تدابیر پسابرجامی از طریق برداشتن موانع ،تأمین کار ، مسکن، اعطای وام و … در حال حل شدن بود که ناگهان در این مسیر با پدیده ی پیامکهای شبانه روزی مواجه شد.
پیامک های این اُپراتور اصلی ترین مشکل جوانان که همانا احساس تنهایی و نیاز به هم صحبت می باشد را با فرستادن روزانه حداقل ۲۰ پیامک تبلیغاتی ؛ تنظیم پیشواز ، انواع مسابقات آشپزی ، کتابخوانی ، اصول زندگی مشترک ! راههای سفر به مشتری و … که بطور متوسط در پنج وعده صبح، ظهر،عصر ،شب و نیمه شب ارسال می گردند را ،رفع نموده و زندگی مجازی و سرگرمی برای جوانان فراهم نموده است !!!.
دیگر جوانان به یافتن همدمی مناسب و دائمی فکر نمی کنند و به مشکل نبود هم صحبت و همراه بر نمی خورند تا بتوانند از اقدامات و خدمات عالی و ویژه ی ! فراهم شده توسط دولت جهت ازدواج بهره ببرند.
شاید هم این اُپراتور نیز تحت تأثیر پسابرجام و تصور قدرت و فرکانسی ! پوچ و توخالی قرار گرفته و پا به عرصه رقابت با دولت گذاشته و نیز با اقدامات اخیر جهت تقویت نمودن پهنای باند اینترنت پسابرجامی خود می خواهد امیدشان را به تدابیر اندیشیده شده برای تسهیل ازدواج ناامید نماید .
جا دارد که همینجا از این اُپراتور تلفن همراه گرامی تقاضا کنیم که دیگر دست از ارسال پیامک های شبانه روزی برداشته و اجازه و زمینه ی ورود دولت و خدمتگزاران را برای رفع این مشکل جوانان فراهم نماید.
البته امیدواریم مسؤلین اَمر ، خود اسیر پیامک ها نشده و فرصتی جهت اقدام و رفع موانع ازدواج حاصله از تورم و رکود و … داشته باشند .
المیرا اقتدارنژاد