ورود ۱۲۵ هزار نفر مسافر و گردشگر در طی ۱۰ روز به جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

 به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندار جیرفت از ورود ۱۲۵۰۶۱ نفر مسافر و گردشگر از ۲۸ اسفندماه تا هشتمین روز از تعطیلات نوروز به این شهرستان خبرداد.

۰۱۴۶%۲۰۱۳

 

احمد امینی روش با مثبت ارزیابی کردن استقبال مهمانان نوروزی از جاذبه های گردشگری و محوطه های باستانی افزود:با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و همچنین طبیعت زیبای دره دلفارد و جبالبارز گردشگران و مسافرانی که قصد عزیمت به استان هرمزگان را دارند از این محورهای را برای سفر انتخاب می کنند.

--۳۵-copy%203

وی از تامین زیرساخت های لازم برای اسکان مسافران در ایام نوروز خبرداد و بیان کرد:با همکاری اعضای ستاد تسهیلات نوروزی امکانات اولیه ای و و مورد نیاز برای رفاه حال عمومی فراهم شده است.

 

فرماندار جیرفت از آماده سازی تعداد ۳۱ مدرسه برای اسکان فرهنگیان و مسافران خبرداد که با ارایه امکانات قابل توجه ای رضایتمندی مراجعین را به همراه داشته است. امینی روش بازدید از محوطه های باستانی از جمله شهر قدیم،تپه های کنار صندلی و موزه جیرفت را مثبت توصیف کرد و اظهارداشت:تمدن ۷ هزار ساله با جذابیت های منحصر بفرد در صدر بازدید ها ی مسافران قرار دارند.

--۳۵-copy%202

وی بیان کرد:با توجه به اینکه در محل موزه جیرفت تعداد قابل توجه ای از اشیاء تاریخی حوزه هلیل رود نگهداری می شوند لذا مورد استقبال گردشگران و مهمانان نوروزی قرار گرفته است. فرماندار جیرفت برپایی جشن های ویژه نوروز را در ورودی شهر جیرفت از عواملی برشمرد که ماندگاری مسافران را به همراه داشته است.

۰۰۰۰_۱۴۱۵۸۴۱۲%۲۰۱۰۰

وی اجرای برنامه های جشن های ویژه نوروز را به همراه موسیقی سنتی توسط هنرمندان بومی از ظرفیت های فرهنگی دانست که در حال برگزاری می باشند.

 

امینی روش از نظارت کامل گروه های بهداشتی و بازرسی خبرداد که به صورت ۲۴ ساعته مراکز خدماتی را رصد می کنند.

 

وی تصریح کرد:جهت اطمینان خاطر مسافران و گردشگران از رعایت نکات بهداشتی توسط مراکز عرضه کننده مواد غذایی اعلام می شود که در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طرف صنوف موارد را به مراجع ذیصلاح اطلاع بدهند.

۰۰۵۹

امینی روش از ایجاد کمپ مسافر در محل میدان لاله شهر جیرفت خبرداد که آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می باشد.

 

فرماندار جیرفت وضعیت امنیت عمومی در شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت:با تلاش شبانه روزی همه دستگاهای نظامی و انتظامی سربازان گمنام امام زمان عج آرامش مسافران فراهم شده است.

۰۰۷۴

امینی روش در پایان از ادامه روند خدماتی رسانی مطلوب تا پایان تعطیلات نوروزی خبرداد .

 

انتهای پیام/.