دستگیری قاتل فراری در یکی از کارخانه های بروجرد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،مجید رستمی در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهارکرد: مردی که در یک نزاع دسته جمعی دریکی از روستاهای شهرستان جیرفت مرتکب قتل شده بود در شهرستان بروجرد دستگیر شد.

 

دادستان جیرفت افزود: ساعت ۲۲ مورخ ۱۵ آبان ۹۴ برابر اعلام پلیس شهرستان جیرفت مبنی بر وقوع یک فقره نزاع در روستای باغبویه جیرفت ماموران نیروی انتظامی بلافاصله در محل حاضر و مشاهد کردند که دو نفر به نام های مجید و محسن که از حالت عادی خارج بودند باهم درگیر شده که محسن پس از انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحات وارده فوت می کند.

 

وی اضافه کرد: اکیپی از پرسنل آگاهی به همراه بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی وانقلاب جیرفت به محل حادثه اعزام و از نزدیک موضوع را بررسی کردند. رستمی همچنین گفت: تحقیقات محلی انجام و تعدادی از افراد که در شب حادثه در محل حضور داشتند دستگیر و با قرار متناسب راهی زندان شدند.

 

دادستان جیرفت ادامه داد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی قاتل فراری سرانجام در ۸ فروردین سال ۹۵ با تدابیر ویژه امنیتی توسط دادستان ، بازپرس و احدی از ماموران با هماهنگی لازم با مسئولان قضایی شهرستان بروجرد در یکی از کارخانه‌های بروجرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

 

انتهای پیام/