مسئولان دولتی در زمینه اقتصاد مقاومتی کوتاهی کرده‌اند / دولتمردان فقط شعار دادند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش سایت کنارصندل ،امام جمعه جیرفت گفت: در هر تریبونی که باشد، من شهادت می‌دهم که در مورد اقتصاد مقاومتی مسئولان کشور بسیار کوتاهی کردند و واقعاً هیچ عملی در زمینه اقتصاد صورت نگرفته است.

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور شامگاه یکشنبه در جشن میلاد کوثر در این شهرستان با اشاره به اینکه حضرت فاطمه‌(س) دختر، همسر و مادربزرگ شهداء بود، بیان داشت: شاید در بین مادران، همسران و دختران شهداء مانند خصوصیات حضرت زهرا(س) کمتر داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان افزود: دشمنان به دنبال برنامه‌هایی هستند که نظام جمهوری اسلامی را نابود کنند و دشمنی‌های آمریکا از ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ آغاز شده است و در گذشته مملکت را غارت می‌کردند.

کرمی‌پور ابراز داشت: آمریکایی‌ها در ۲۲ بهمن به این نتیجه رسیده بودند که نظامی مخالف با سیاست‌های آن‌ها روی کار آمده است و دشمنی‌های خود را به صورت آشکار آغاز کردند و این مطلب بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: کسی که بگوید، دشمنی آمریکا با ایران ظاهری است، این سخن او از روی جهل و نادانی یا اینکه واقعاً نمی‌داند و در این موضوع شکی نیست.

امام جمعه جیرفت ادامه داد: آمریکایی‌ها دشمنی‌های خود را ابراز کردند برای اینکه انقلاب اسلامی را نابود کنند و در این راستا کودتا، جنگ، ترور شخصیت‌ها و… را در دستور کار قرار دادند و کاری که الان آن‌ها آغاز کردند و مقام معظم رهبری از ۲۵ سال به طور مداوم تذکر می‌دهند، موضوع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

وی عنوان کرد: دشمنان در تهاجم فرهنگی برنامه‌های متنوعی را ایجاد کردند و اخیراً به این نتیجه رسیدند، اگر بخواهند در این جنگ نرم موفق شوند، باید اساس خانواده‌ها را سست کنند.

کرمی‌پور اظهار داشت: اساس خانواده مادر است و به دنبال این هستند که اعتقادات مادر را از او بگیرند.

وی افزود: دشمنان موضوع اینکه حجاب و پوشش چه معنی و مفهومی دارد را در بین زنان جامعه اسلامی گسترش داده‌اند و یا اینکه زن و مرد باید در پوشش چه تفاوتی داشته باشند و از این راه‌ها وارده شده‌اند.

امام جمعه جیرفت گفت: بنا به فرموده امام خمینی(ره) پدر در خانواده‌ها نمی‌تواند تربیت فرزند را بر عهده گیرد و تربیت فرزند بر عهده مادر خانواده است.

وی ابراز داشت: سه وظیفه مهم اسلام بر عهده مادر گذاشته است که از جمله این موارد خانه‌داری، همسرداری و فرزند‌پروری است.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه زنان مسلمان است و اسلام در مورد اینکه زن در جامعه حضور داشته باشد، مخالف نیست اما برخی از برنامه‌هایی که دشمنان ایجاد می‌کنند به دنبال این هستند که حجاب را از زن مسلمان بگیرند.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: باید زنان جامعه ما زندگی خود را مانند زندگی حضرت زهرا(س) الگو‌برداری کنند و در مسیر زندگی این بانوی بزرگوار قدم بردارند.

وی گفت: در مورد اقتصاد مقاومتی مسئولان کشور بسیار کوتاهی کردند و در هر تریبونی که باشد، من شهادت می‌دهم که مسئولان کوتاهی کردند و واقعاً هیچ عملی در زمینه اقتصاد صورت نگرفته است.

کرمی پور ادامه داد: دشمنی که قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را دارد و اقتصاد مقاومتی که به عنوان زیربنای این نظام کشور ما را نجات دهد حتی مسئولان سیاست‌های ابلاغی که در ۲۴ بند است و حتی بندهای سیاست‌ها را هم نخوانده‌اند و برخی از آن‌ها را به تمسخر گرفتند تا امسال مقام معظم رهبری شعار سال به این عنوان قرار دادند.

وی عنوان کرد: قرار دادن شعار سال به نام ” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” این برای ما معنا دارد و به این صورت مسئولان اجرایی کشور تاکنون هیچ کاری در قالب اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است و فقط شعار داده‌اند.

منبع: فارس
انتهای پیام/.